مسکن / رومانی / تیرے پیار میں پاگل ہوئے ۔۔۔ از ۔۔۔ روبینہ غلام نبی

تیرے پیار میں پاگل ہوئے ۔۔۔ از ۔۔۔ روبینہ غلام نبی

تیرے پیار میں پاگل ہوئے ۔۔۔ روبینہ غلام نبی

…………

پتھر بنا دیا مجھے رونے نہیں دیا
دامن بھی تیرے غم نے بھگونے نہیں دیا
ناصر یوں اس کی آگ چلی ہاتھ تھام کے
میلے میں اس جہاں کے کھونے نہیں دیا

(ناصر کاظمی)

آسمان کالے گرے بادلوں سے ڈھکا ہوا تھا۔ صبح سے مسلسل ہوتی بارش کا زور اب کافی حد تک تھم چکا تھا لیکن پھر بھی ہلکی ہلکی پھوارکی صورت بوندیں اب بھی برس رہی تھیں اور ٹھنڈی پختہ سڑک جل تھل ہورہی تھی۔ دسمبر کی اس بارش نے جہاں یک لخت ہی سردی کی شدت میں اضافہ کردیا تھا وہاں لوگوں کو صبح سے ہی اپنے گھروں میں قید بھی کررکھا تھا۔ اتوار کا دن تھا اور ان سب کا ارادہ آج لانگ ڈرائیو پر نکلنے کا تھا لیکن بارش نے ان کی ساری پلائنگ پر پانی پھیر کر رکھ دیا تھا۔ اب وہ سب کزنز اپنی بوریت دور کرنے کے لیے صبح سے ہی لاﺅنج میں موجود ایک دوسرے پر فقرہ بازی کے ساتھ ساتھ مختلف حیلے بہانوں سے اپنا وقت گزارنے میں مصروف تھے۔ ارمان ایزی چیئر پر نیم دراز ،ساﺅنڈ سسٹم پر مکیش کے اداس گیت لگائے، خود بھی اداس ہونے کی کوشش کررہا تھا۔ گرم گرم کافی کا مگ اپنے ہونٹوں پر لگائے شاہین ہلکے ہلکے سپ لے ہی تھی۔ خالدہ اور غزالہ گہرے سرخ قالین پر کشن لیے بیٹھی گپیں لڑانے کے ساتھ ساتھ چلغوزوں سے شغل بھی فرما رہی تھیں جبکہ ارشد سفید کھلے گریباں کی قمیص اور سیاہ پینٹ میں ملبوس کھڑکی کے قریب صوفے پر بیٹھا اختر شیرانی کی غزل پڑھنے میں پوری طرح محو تھا اور کمرے میں گونجتی مکیش کی درد بھری آواز سے اپنے ہی دل کی پکار محسوس ہو رہی تھی۔
”بس بہت ہوگیا….صبح سے بیٹھے بیٹھے بور ہوگئے ہیں۔ اتنا پیارا موسم ہورہا ہے۔ چلو آئس کریم کھا کر آتے ہیں“ غزالہ نے اچانک چلغوزے کھاتے کھاتے ہاتھ جھاڑتے ہوئے کہا۔
”جی…. کیا فرمایا…. پیارا موسم…. یا را مان! تمہاری بہن کے پاس تھوڑا بہت دماغ بھی ہے یا نہیں“ ارشد نے اس کی فرمائش سن کر کتاب سے نظریں ہٹائے بغیر طنزیہ انداز میں کہا۔
”اب بھی شک کی کوئی گنجائش باقی ہے….“ ارمان نے پھیکی سی ہنسی ہنس کر کہا۔
”ویری فنی…. اپنے بارے میں کیا خیال ہے“غزالہ نے کسی قدر گھور کر اسے دیکھتے ہوئے کہا۔
”چلیں کیرم کھیلتے ہیں….“خالدہ نے بات کو خواہ مخواہ طول پکڑتے دیکھ کر فوراً ہی کہا۔
”ہاں…. لڑنے سے تو کم از کم یہ بہتر ہی ہے“ ارشد نے ایک نظر اسے دیکھا اور پھر سے کتاب میں گم ہوگیا۔ اس کے اتنے بے فکر انداز پر غزالہ محض ہونٹ کاٹ کر رہ گئی۔ وہ جتنا اس کے قریب جانے کی کوشش کرتی تھی ،وہ اتناہی اس سے دور بھاگتا تھا۔ ایک ہفتہ ہوگیا تھا اسے اور ارمان کو لاہور سے یہاں آئے ہوئے لیکن ارشد کا انداز اس کے ساتھ ہمیشہ ہی بڑا عجیب سا ہوتا تھا حالانکہ وہ اسے اپنے دل میں ایک خاص مقام دے چکی تھی۔ اس سے بھی اور وہ کچھ ایسی ہی توقع رکھتی تھی لیکن اس کی نظریں اسے ہمیشہ کسی اور کو ڈھونڈتی نظر آتی تھیں اور آج بھی ایسا ہی ہوا تھا۔ پنکی ہاتھ میں کھانے کی پلیٹیں لیے کچن سے نکلی تو اس کی موجودگی محسوس کرکے فوراً ہی ارشد نے نظریں اٹھا کر اس کی طرف دیکھا تھا۔ لاﺅنج سے گزرتے ہوئے پنکی کی نظریں ایک پل کے لیے اس سے ٹکرائیں تو ارشد کی پرشوق نظریں اورہونٹوں پہ بکھرا تبسم دیکھ کر اس کے چہرے پرحیا کی سرخی پھیل گئی۔
اور وہ فوراً ہی ڈائینگ ٹیبل کی طرف بڑھ گئی۔ ارشد نے بڑی ہی دلچسپی سے اس کے چہرے پر بکھرے رنگوں کو دیکھا تھا اور پھر ہاتھ میں پکڑی کتاب سائیڈ پر رکھ کر خاموشی سے اس کے پیچھے چل پڑا۔ غزالہ نے نظروں کا یہ تصادم دیکھا تو اس کے اندر حسد کی چنگاریاں سی جل اٹھیں لیکن ارشد اسے نظر انداز کرتا کب کا جاچکا تھا۔ اس نے بھی خود کو دوبارہ اس ماحول کا حصہ بنانا چاہا لیکن اب اس کا دل ایک دم ہی ہر چیز سے اچاٹ ہوگیا تھا۔
”ہائے….“ اس نے بہت آہستہ سے اس کے کان کے پاس سرگوشی کی تھی لیکن وہ پھر بھی ڈر گئی۔
”ہائے…. کون….“ اس نے گھبرا کر پلٹ کر دیکھتے ہوئے کہا۔
”ایک توناں ۔چڑیا جتنی تو جان ہے تمہاری، کبھی عقل سے بھی کام لے لیا کرو۔ میرے علاوہ کسی کی اتنی مجال ہے کہ تمہارے اتنا قریب بھی آجائے اس نے ذرا خفگی سے کہا“۔
”آپ جائیں یہاں سے، ممانی جان نے اگر آپ کو اس وقت یہاں دیکھ لیا تو میری شامت آجائے گی“اس نے بڑے ہی ڈر ے ہوئے لہجے میں کہتے ہوئے اِدھر اُدھر نظریں دوڑائیں۔
”یار! کبھی تو بغیر ڈرے پیار سے بات کرلیا کرو۔ جب دیکھو حواس باختہ سی رہتی ہو…. ترس گیا ہوں کہ کبھی تو تم میرے ساتھ ہو کہ میرے پاس بھی ہو لیکن نہیں“ اس سے پہلے کہ وہ اور زیادہ غصے میں آجاتا پنکی کی آنکھوں میں آنسو دیکھ کر چپ کر گیا۔
”اچھا بابا! سوری…. اب رونا مت شروع کردینا….آئی نو، اس میں تمہارا بھی کوئی قصور نہیں تمہارے حالات نے ہی تمہیںاتنا کم زور کردیا ہے کہ ….اینی وے….ہاپئر تو میں ہورہا ہوں لیکن کیا کروں یہ غزالہ بی بی فضول میں ہی مجھے غصہ دلاتی رہتی ہے…. خیرچھوڑو اسے تم پریشان مت ہو…. بس مجھ پر بھروسا رکھو…. بھروسا ہے نہ….“ اس کی طرف سے کوئی جواب نہ پاکر اس نے گھور کر اسے دیکھا تو اس نے جلدی سے اثبات میں سرہلا دیا۔
”بے وقوف لڑکی“ اس کے اتنے فرمانبردار انداز پر ارشد نے مسکراتے ہوئے آہستہ سے اس کے سر پر چیت لگائی اور واپس پلٹ گیا۔ اسے جاتے دیکھ کر پنکی کے لب بھی دھیمے سے مسکرا اٹھے۔
اس گھر میں تھا ہی کیا سوائے ارشد کی محبت کے….کم از کم پنکی کے لیے تو دنیا ارشد سے شروع ہوکر اسی پر ختم ہوجاتی تھی۔ سرخ کھپریلوں سے بنی یہ کوٹھی اپنے اندر نرالے لوگوں کو چھپائے رکھتی تھی…. ممانی جان جنہوں نے ابا کی دوسری شادی کے بعد ازراہ ترحم اسے اپنے پاس رکھ لیا تھا۔ انٹر کے بعد ممانی جان نے گھر کی پوری ذمہ داری اس پر ڈال دی تھی، لہٰذا اسے پڑھائی چھوڑنی پڑی۔ سوائے ارشد اور خالدہ کے کسی نے بھی اس کے یوں پڑھائی چھوڑنے پر اعتراض نہیں اٹھایا تھا لیکن ان کے اعتراض کو کوئی اہمیت نہیں دی گئی تھیں۔ حسین اور نازک سی شاہین باجی، سوشیالوجی میں ایم۔اے کرنے کے بعد آج کل گھر میں ہر وقت کتابوں میں منہ چھپائے رہتی تھیں۔ جانے یونیورسٹی لائف میں کس چوٹ نے انہیں دنیا سے اس حد تک بے زار کردیا تھا کہ اب وہ شادی کے نام سے بھی الرجک تھیں۔ ان سے دو سال چھوٹی شوخ وشریرنٹ کھٹ سی خالدہ، بی۔اے فائنل کی اسٹوڈنٹ تھی اور پنکی کی اس کے ساتھ بہت گہری دوستی تھی۔ ان کے علاوہ ارشد تھا، جو ایک کیمیکل فرم میں جنرل مینجر کے عہدے پر فائز تھا اور اب پنکی کی زندگی کی سب سے بڑی خوشی اور خواہش بن چکا تھا۔ وہ اس کی محبت پر آنکھیں بند کر کے ایمان لے آئی تھی لیکن پچھلے کچھ دنوں سے صفیہ خالہ کے بچے ارمان اور غزالہ سیر وتفریح کی غرض سے یہاں آئے ہوئے تھے۔ تب سے ہی ان جانے ڈر اور وسوسے اسے پریشان کررہے تھے۔ ایک طرف غزالہ کی بے باک حسین نگاہیں ارشد کو اپنے دام الفت میں الجھانے کی ہر ممکن کوشش کررہی تھیں تو دوسری طرف ارمان کی بہگی بہگی پیام لٹاتی نظریں اسے خوفزدہ کیے رکھتی تھیں۔
موسم کے تیوروں میں کچھ زیادہ فرق نہیں پڑا تھا بلکہ رات ہوتے ہوتے تو بارش میں ایک بار پھر تیزی آگئی تھی۔ پنکی کے لیے آج کا دن بہت ہی مصروف رہا تھا سب کے گھر میں موجود ہونے کی وجہ سے اس کا پورا دن کچن کی ہی نذر ہوگیا تھا۔ کھانا بنانے کے ساتھ ساتھ ہر دو گھنٹے بعد تو چائے یا کافی کا دور چل رہا تھا، ایسے میں اسے بالکل بھی فرصت نہیں ملی تھی۔ رات کے کھانے کے بعد کچن سمیٹ کر وہ اپنے کمرے میں چلی آئی۔ کمرا کیا تھا ایک چھوٹا سا سٹور تھا لیکن اس کے لیے یہ بھی بہت تھا۔ پورے دن میں رات کا ہی وقت ہوتا تھا، جب وہ اس کمرے کی تنہائی میں اپنے آپ سے کچھ باتیں کرلیتی تھی ورنہ تو سرا دن گھر کے کاموں میں الجھ کر اسے اپنے کمرے میں آنے کا وقت بھی نہیں ملتا تھا۔ اب بھی اتنا مصروف دن گزار کر تھکن کا احساس ہونے کے باوجود نیند آنکھوں سے کوسوں دور تھی۔ وہ کمرے میںاکلوتی کھڑکی کے پاس آکر کھڑی ہوگئی۔ بند کھڑی کے شیشوں پر ٹکراتی بوندیں رات کی اس خاموشی میں ایک عجیب سی موسیقی پیدا کررہی تھیں۔ کمرے میں آتش دان تو تھا نہیں، اس لیے ٹھنڈک کا احساس ہوتے ہی اس نے اپنی کالی چادر کو اور اچھی طرح سے اپنے گردلپیٹ لیا۔ باہر اندھیرا اس قدر گہرا تھا کہ سٹریٹ لائٹ کی روشنی بھی کچھ دھند لی پڑ گئی تھی۔ وہ دونوں ہاتھ باندھے کھڑکی کی دیوار سے ٹیک لگائے سوچوں میں ڈوب سی گئی۔
اس کے اطراف بے کراں سناٹوں کا سمندر تھا۔
یہ خاموشی اورتنہائی…. اسے روح میں اترتی محسوس ہورہی تھی۔ قمست سے اسے ہزاروں شکوے تھے…. پہلے امی کی ناگہانی موت، ابا کی دوسری شادی اور پھر اس کی دربدری…. ممانی جان کا احساس ہی تھا جو اسے اپنے ساتھ یہاں لے آئی تھیں ورنہ سوتیلی ماں تو اس کا وجود بھی برداشت کرنے کو تیار نہ تھی…. صرف تیرہ سال کی عمر میں ہی ماں کے ساتھ ساتھ اس نے باپ کو بھی کھو دیا تھا…. ممانی مزاج کی تھوڑی تیز تھیں لیکن کم از کم اسے ایک گھر کی پناہ تو مل ہی گئی تھی۔ باقی سب کبھی اسے اپنے گھر کے ایک فرد کی طرح ہی سمجھتے تھے اور سب سے اچھا تو ارشد تھا…. جس نے اپنی محبت سے اس کا دامن بھر دیا تھا…. یہ ارشد کی بے پایاں محبت ہی تو تھی جو اداسیوں اور محرومیوں کے سائے میں اس کے لیے روشنی کا استعارہ بنی ہوئی تھی، جنہوںنے اس کے ہمیشہ کے اداس لبوں کو مسکرانا سکھا دیا تھا اور اس کی نم آنکھوں میں بھی مسرت کی کرنیں جگمگاتی نظر آتیں تھیں۔ ارشد کا ساتھ اس کے لیے بہت معنی رکھتا تھا لیکن غزالہ کی ارشد میں روز بروز بڑھتی ہوئی دل چسپی اسے کسی آنے والے طوفان کا پیش خیمہ لگ رہی تھی…. ڈراسے ارشد کے پلٹ جانے کا نہیں تھا کہ اس کے جذبوں کی گہرائی سے وہ بخوبی واقف تھی بلکہ خوف تو اسے ممانی جان کے ارادوں سے آرہا تھا کہ وہ غزالہ کو اپنی بہو بنانے کا سوچ رہی تھیں اور اس کے لیے سب سے ہیول ناک بات یہ تھی کہ کہیں اس کی وجہ سے ماں بیٹے میں کوئی تلخ کلامی نہ ہوجائے اور یہ بات اسے کسی طور گوارا نہیں تھی کیوںکہ وہ اچھی طرح جانتی تھی کہ دونوں ہی ضدی مزاج کے مالک ہیں اور ان کا ٹکراﺅ تو اکثر ہوتا رہتا تھا لیکن اس کی ذات درمیان میں آنے کی وجہ سے وہ ہی عتاب کا نشانہ ٹھہراتی…. اپنی انہی سوچوں میں غلطاں وہ آنکھیں بند کئے نہ جانے کب سے کھڑی تھی کہ اپنے کندھے پر بھاری ہاتھ کا لمس محسوس کرکے بے اختیار اس کے منہ سے نکلا۔
”ارشد….“ اپنے وجدان پر اسے اس قدر بھروسا تھا کہ اس نے بنا پلٹے اپنا ہاتھ اس کے ہاتھ پر رکھ دیا۔
”پنکی….“اچانک وہ بوجھل اور افسردہ سی آواز میںبولا۔ اجنبی آواز سن کر بری طرح گھبراتے ہوئے اس نے آنکھیں کھول دیں اوردو قدم پیچھے ہٹ گئی۔ پینٹ کی جیبوں میں ہاتھ ڈالے اس کے سامنے ارمان کھڑا تھا۔
”آپ “پنکی کے ہونٹ محض کپکپا کر رہ گئے۔
”جی میں….جانے کیا کہنے آیا تھا
لیکن اچھا ہوا، کچھ کہنے سے پہلے ہی آپ کے بے ساختہ لفظوں نے مجھ پر حقیقت آشکار کردی “اس نے پھیکی سی ہنسی ہنس کر کہا لیکن اس کی آنکھوں میں اداسی کا بہت گہراتاثر تھا۔
”جی….“اس کی گھنی پلکیں لرز کر رہ گئیں لیکن جو وہ کہنے آیا تھا وہ کہہ نہیں پایا، وہ اس نے اس کی آنکھوں میں بخوبی دیکھ لیا تھا۔ ارمان کی خاموشی نظریں کچھ دیر پنکی پر جمی رہیں پھر وہ اسی خاموشی سے تیزی سے باہر نکل گیا۔
”یا اللہ….یہ اب تقدیر میرے ساتھ کون سا کھیل کھیل رہی ہے“ وہ گم صم سی وہیں دیوار کے سہارے بیٹھی چلی گئی۔
اس دن کے بعد سے پنکی کی کوشش یہی ہوتی تھی کہ وہ ارمان کے سامنے کم سے کم جائے۔ جب بھی سب لوگ لاﺅنج میں خوش گپیوںمیں مصروف ہوتے تو وہ کام کا بہانہ بنا کر وہاں سے اٹھ جاتی۔ اس دن رات کے کھانے کے بعد ماموں اور ممانی تو اپنے کمرے میں چلے گئے جب کہ باقی ینگ پارٹی کاموڈ کافی کا تھا، اس لیے وہ سب لاﺅنج میں براجمان ہوگئے۔ پنکی نے کافی تیار کرکے خالدہ کے ہاتھ بھجوا دی اور خود کچن سمیٹنے میں لگی گئی۔ کچن سے فارغ ہوکر وہ سیدھی اپنے کمرے میں چلی گئی۔
لاﺅنج سے ان سب کی باتوں کی آواز اب تک آرہی تھی، جس سے صاف ظاہر تھا کہ ان میں سے کسی کا بھی فی الحال سونے کا ارادہ نہیں۔ ابھی وہ بستر پر جانے کا سوچ رہی تھی کہ خالدہ چلی آئی اور پھر اس نے ہزار منع کرنے اور لاکھ تاویلیں دینے کے باوجود اسے لاﺅنج میں لے آئی۔ اسے دیکھ کر ارشد کی آنکھوں کی چمک میں یک دم ہی اضافہ ہوگیا تھا جبکہ ارمان کے چہرے پر حسرت کے سائے لرزاں دکھائی دے رہے تھے اور پنکی قصور وارنہ ہوتے ہوئے بھی خود کو قصوروار سمجھ رہی تھی۔ وہ سر جھکائے شاہین کے ساتھ جاکر بیٹھ گئی۔ ارشد کی آنکھوں کی چمک غزالہ کی نظروں سے بھی پوشیدہ نہیں رہی تھی اور اسے یک دم ہی پنکی سے جیلسی محسوس ہونے لگی۔
”پنکی ! تم ہر وقت کام کرتے کرتے تھکتی نہیں ہو“غزالہ نے بڑی گہری نظروں سے اسے دیکھتے ہوئے پوچھا۔
”اپنے گھر کاکام کرنے میں تھکن کیسی“ اس کے لب دھیمے سے مسکرائے۔
”ایسا صرف تم سوچ سکتی ہو پنکی! سب نہیں“ارشد کا انداز کچھ جتاتا ہواتھا اور غزالہ اپنی جگہ جزبز ہوکر رہ گئی۔
”گھر اپنا ہو تو ایسی سوچ واقعی بہت اچھی ہے لیکن تم تو…. اینی وے میں تو کہتی ہوںکہ جب ہم نوکر افورڈ کرسکتے ہیں تو کیوں نہیں۔
کیا ضرورت ہے خود کو خوار کرنے کی….“ غزالہ نے اس بار بڑا سوچ کر وار کیا تھا اور پنکی کے ساتھ ساتھ باقی سب کو بھی غزالہ کا یہ گستاخ انداز برا لگا۔ پنکی نے تو کچھ کہا نہیں کہ وہ اس گھر میں مہمان تھی اور ممانی کی چہیتی بھی۔ اس کے خلاف بول کر وہ ایک نیا محاذ نہیں کھولناچاہتی تھی لیکن ارشد سے اس کی بے عزتی برداشت نہیں ہوئی۔
”اس گھر پر پنکی کا بھی اتنا ہی حق ہے جتنا ہمارا…. یہ یہاں اجنبی نہیں بلکہ ہمارے ہی گھر کا ایک فرد ہے“ارشد نے ہونت چباتے ہوئے کہا اور ایک خفگی بھری نظر اس پر ڈال کر وہاں سے چلا گیا۔
پنکی کی بھیگی آنکھیں اور ارشد کی خفگی دیکھ کر ارمان سے چپ نہ رہا تھا اور وہ بھی بول پڑا”غزالہ! کبھی تو سوچ سمجھ کر بولا کرو، تمہارے یہ سخت الفاظ دوسروں کو کتنی تکلیف پہنچاتے ہیں، کبھی اس بارے میں بھی سوچ لیا کرو“۔
”کمال ہے…. میں نے ایسا بھی کیا کہہ دیا ہے کہ سب کے سب میرے ہی پیچھے پڑ گئے ہیں“غزالہ نے منہ بناتے ہوئے کہا۔
”تم نے کچھ نہیں، بہت کچھ کہہ دیا ہے….“ارمان کے لئجے میں غصہ ہنوز برقرار تھا۔
”پلیز آپ لوگ میری وجہ سے آپس میں نہ لڑیں“ اس سے پہلے کہ بات مزید بڑھتی پنکی نے اٹھتے ہوئے کہا اور پھر فوراً ہی وہاں سے چلی گئی لیکن اس کی آنکھوں میں ہلکورے لیتا درد ارمان نے بخوبی دیکھ لیا تھا۔
”کاش …. اگر میرے بس میں ہوتا تومیں ان آنکھوں میں کبھی آنسو نہ آنے دیا…. لیکن ان آنکھوں میں تو کوئی اور بستا ہے اور میرے لیے یہاں کوئی جگہ نہیں….“پنکی کو جاتے دیکھ کر اس نے تاسف سے سوچا اور پھر ایک خفگی بھری نظر غزالہ پر ڈال کر وہاں سے اٹھ گیا۔
”حد ہوتی ہے…. سب ایسے بی ہیو کر رہے ہیں جیسے میں نے کسی کا قتل کردیا ہے…. ہوں ….“غزالہ نے نخوت سے گردن جھٹکتے ہوئے کہااور غصے میں اٹھ کر پیر پٹختی وہاں سے چلی گئی۔
خالدہ اور شاہین اب تک خاموش تماشائی بنی ہوئی بیٹھی تھیں۔ اس کے جاتے ہی خالدہ بول پڑی۔
”یہ غزالہ باجی بھی نا…. پتا نہیں کیا سمجھتی ہیں خود کو…. میں تو امی سے کہنے والی ہوں کہ اگر ان کا بھائی سے ان کی شادی کروانے کا کوئی ارادہ ہے بھی، تو فوراً بدل دیں۔ ان کا گزارہ صرف بھائی کے ساتھ ہی نہیں بلکہ ہمارے ساتھ بھی مشکل ہے“
”ہاں یہ تو ہے….لیکن امی کب کسی کی سنتی ہیں…. دیکھو کیا ہوتا ہے….“ شاہین نے بھی اس کی تائید کرتے ہوئے کہا اور پھر وہ دونوں کافی دیر تک اسی موضوع پر باتیں کرتی رہیں۔
صبح ماموں اور ارشد کے جانے کے بعد وہ چائے کا کپ لے کر باہر لان میں آگئی۔باقی سب گھر والے ابھی تک سو رہے تھے۔ اس لیے اس وقت اس کے پاس فراغت ہی فراغت تھی۔ سردیوں کے دن تھے اور تین دنوں کی شدید دھند کے بعد آج سورج نے اپنی شکل دکھائی تھی۔ اس لیے اس ہلکی ہلکی نرم گرم سی دھوپ میں، لان میں تہلتے ہوئے چائے پینا اسے اچھا لگ رہا تھا۔ اس نے سوچوں کو پیچھے دھکیل دیا تھا اور اس وقت وہ بس اس خوبصورت موسم کو انجوائے کررہی تھی۔ اس کے ہونٹوں پر دھیمی سی مسکراہٹ کھیل رہی تھی جس نے چہرے کی شادابی میں کئی گنا اضافہ کردیا تھا اور یہ سب کچھ صرف ارشد کی بدولت ممکن ہوا تھاورنہ کچھ عرصہ پہلے تک تو وہ ہر وقت بس اپنے ماضی میں کھوئی اداس رہا کرتی تھی لیکن ارشد نے اسے جینا سکھا دیا تھا….چھوٹی چھوٹی باتوں پر خوش ہونا، خوبصورت لمحوں کو مٹھی میں قید کرلینا، دکھوں کو ایک طرف رکھ کرآگے بڑھنا…. یہ سب اس نے ارشد سے سیکھا تھا ورنہ پرانی پنکی ہوتی تو رات کے واقعہ کے بعد اب تک اداس پھرتی۔
ارمان اٹھ کر کھڑکی کے پاس آیا تو پنکی کو لان میں ٹہلتے دیکھ کر وہیں کھڑا ہوکر اسے دیکھنے لگا۔ وہ سبز کپڑوں میں ملبوس اس وقت اسی منظر کا ہی ایک حصہ معلوم ہورہی تھی۔ اس کے چہرے پہ کھلتے رنگوں میں ارشد کی محبت اسے اتنی دور سے بھی صاف نظر آرہی تھی۔
”یہ دل بھی کتنا پاگل ہے….ایک ایسی چیز کی خواہش کربیٹھا ہے جو نہ صرف اس کی دسترس سے دور ہے بلکہ کسی اور کی امانت ہے…. ہاہا….“ اس نے ایک گہرا سانس بھر کر اپنے بالوں میں ہاتھ پھرتے ہوئے سوچا۔ اسی وقت اندر سے پنکی کے نام کی آوازیں آنے لگیں اور وہ اندر چلی گئی۔ اس کے جاتے ہی ارمان کو یوں لگا جیسے اچانک اس خوبصورت منظر سے رنگ غائب ہوگئے ہوں اور وہ ایک دم ہی پھیکا اور بے جان پڑ گیا ہو۔ اس کا دل ہی اچاٹ ہوگیا اور وہ بوجھل دل لیے کھڑکی کے سامنے سے ہٹ گیا۔
ارمان اور غزالہ واپس جارہے تھے۔ پنکی نے سنا تو اسے یک گونہ سکون کا احساس ہوا کہ جہاں غزالہ کی ارشد میں بڑھتی ہوئی دلچسپی اسے ہولائے دے رہی تھی، وہیں دوسری طرف ارمان کی آنکھوں سے ٹپکتی حسرتیں اسے پریشان کررہی تھیں لیکن اس کا یہ سکون بھی بس چند روز ہی ثابت ہوا۔ ابھی انہیں گئے کچھ ہی دن ہوئے تھے کہ گھر یں غزالہ اور ارشد کی شادی کی باتیں ہونے لگیں ماموں جان بھی اس شادی کے حق میں نہیں تھے کیوں کہ ان کے خیال میں غزالہ کسی بھی طرح ارشد کے مزاج کے مطابق نہیں تھی لیکن ممانی جان کو ان کے خیال سے بالکل بھی اتفاق نہیں تھا اور انہوں نے صاف کہہ دیا کہ وہ اپنی بہن کو ہاں کرچکی ہیں اس لیے شادی ہوکر رہے گی اور ممانی جان کے فیصلے کو بدلنا کسی کے بس میں نہیںتھا۔ ارشد کو جب پتا چلا تو اس نے نہ صرف غزالہ سے شادی کرنے سے صاف انکار کردیا بلکہ واضح طور پر پنکی کانام بھی لے دیا…. بس پھر کیا تھا…. گھر میں اک طوفان سا آگیا۔
حالانکہ ارشد کے فیصلے پر کسی کو کوئی اعتراض نہیں تھا بلکہ پنکی تو انہیں بھی بہت پسند تھی لیکن ممانی جان کا رعب اتنا تھا کہ کوئی بھی صاف لفظوں میں اس فیصلے کے حق میں کچھ نہ کہہ سکا۔ سب ہی ایک دوسرے سے نظریں چرائے پھر رہے تھے اور سب سے زیادہ مصیبت تو پنکی کی لیے تھی۔ اسے بیک وقت گھر کے باقی افراد کی طرف سے ہمدردی اور ممانی جان کی قہر بھری نظروں کا سامنا کرنا پڑرہا تھا۔ ان حالات نے اسے بالکل ہی گم صم کرکے رکھ دیا تھا، جو گھر برسوں سے اس کے لیے سائبان بنا ہوا تھا، آج اس کی وجہ سے بکھرنے کے قریب تھا….ماں بیٹا اس کی وجہ سے ایک دوسرے کے مقابل آکھڑے ہوئے تھے اور پنکی اس سب کے لیے خود کو ہی قصور وار مان رہی تھی۔ ممانی جان نے تو اس سے کلام تک بند کررکھا تھا،یہاں تک کہ وہ اس کے ہاتھ کا پانی کا گلاس تک نہیں لیتی تھیں۔ ارشد کا صاف انکار سن کر انہوں نے خود کو کمرے میں قید کرلیا تھا۔ بس شاہین یا خالدہ ہی ان کے کمرے میں جا کر ضد کرکے انہیں کھانا کھلا دیتی تھیں، کسی وقت وہ ان کی ضدمان لیا کرتی تھیں تو کبھی خود ضد میں آکر کھانے سے صاف انکار کردیتی تھیں۔ سب ایک دوسرے سے کترائے کترائے پھرتے تھے۔ گھر میں ٹینشن ابھی چل رہی تھی کہ ارشد کو آفس کے کسی کام سے چند دنوں کے لیے اسلام آباد جانا پڑا۔ حالانکہ جانے سے پہلے وہ خالدہ سے خاص طور پر پنکی کا خیال رکھنے کو کہہ کر گیا تھا لیکن پھر بھی وہ خود کو تنہا محسوس کرنے لگی تھی۔
وہ اپنے کمرے میں موجود تھی جب خالدہ نے اسے ممانی جان کا پیغام دیا کہ وہ اسے اپنے کمرے میں بلا رہی ہیں۔ آج کتنے دنوں بعد ممانی جان نے اسے اپنے کمرے میں آنے کی اجازت دی تھی،یہ سوچ کر وہ حیران بھی تھی اور پریشان بھی…. انہی سوچوں میں گھرے وہ ممانی جان کے کمرے میں جاپہنچی۔ وہ بیڈ کے ساتھ ٹیک لگائے بیٹھی تھیں۔
”دروازہ بند کردو“اسے اندر آتا دیکھ کر انہوں نے سپاٹ سے انداز میں کہا تو اس نے دروازہ بند کردیا اور کسی قدر جھجکتے ہوئے ان کے بیڈ کے قریب آکر کھڑی ہوگئی۔
”بیھ جاﺅ…. مجھے تم سے کچھ ضروری باتیں کرنی ہیں“ ان کے اندر میں سردمہری صاف محسوس کی جاسکتی تھی۔
”میں زیادہ تمہید نہیں باندھوں گی، صاف اور دو ٹوک انداز میں کہتی ہوں، ارشد کی زندگی سے نکل جاﺅ“انہوں نے سفاکانہ انداز میں کہا اور وہ پھٹی آنکھوں سے ان کی طرف دیکھتی رہ گئی۔
شاید اس کے چہرے پر پھیلی بے یقینی اور کرب انہوں نے دیکھ لیا تھا، اس لیے اس بار جب وہ بولیں تو ان کے لہجے میں نرمی اور ہلکی سی بے بسی کا احساس نمایاں تھا۔
”میں سمجھ سکتی ہوںکہ اس وقت تم پر کیا گزری ہے…. لیکن میں بھی تو مجبورکرسکتی ہو…. ایک ماں تو ہار چکی ہے…. اگرمیں چاہوں تو اپنے کئے گئے احسانوں کا بدلہ مانگ سکتی ہوں تم سے ….لیکن میں ایسا کروں گی نہیں….بلکہ میں چاہتی ہوں کہ تم ایک ماں کی مجبوری کو سمجھتے ہوئے خود فیصلہ لو۔ ویسے تو ارمان بھی تم میں انٹرسٹڈ ہے لیکن میں صفیہ کو اچھی طرح جانتی ہوں….وہ کبھی نہیں مانے گی….میری نظر میں ایک اور اچھا پرپوزل ہے….مسز سہیل یاد ہیں تمہیں…. انہوں نے خود اپنے بیٹے کے لیے تمہارا رشتہ مانگا ہے….اب اگر تم کہو تو…. مجھے کوئی جلدی نہیں ہے۔تم اچھی طرح سوچ لو….لیکن اگر ارشد کے آنے سے پہلے سب کچھ طے ہو جائے تو تم دونوں کے لیے اچھا ہآگے تم خود عقل مند ہو….“
انہوں نے بڑی چالاکی سے اسے گھیرا تھا، سب کچھ اسے جتا بھی دیا تھا اور فیصلے کا حق اسے دیا ضرور تھا لیکن اس طرح کہ اس کے سامنے کوئی اور راستہ ہی نہیں چھوڑا تھا۔ وہ شکستہ قدموں سے چلتی واپس اپنے کمرے میں آگئی اور خود کو بیڈ پر گرا لیا۔ اسے اب بھی یقین نہیں آرہا تھا کہ تھوڑی دیر پہلے ممانی جان نے جو کچھ اس سے کہا، وہ سچ تھا۔ بے بسی اور اکیلے پن کا احساس پوری طرح اس پر غالب آچکا تھا۔ کب کے رکے آنسو تیزی سے اس کے گالوں پر بہنے لگے اور اس کے تکیے میں جذب ہوتے چلے گئے۔
اگلے دن صبح ہی اس نے ممانی جان کو اپنی رضامندی دے دی کہ اس کے علاوہ اس کے پاس کوئی اور راستہ بھی نہیں تھا۔ ویسے بھی وہ انکار کرکے خود غرضی کا مظاہرہ نہیں کرسکتی تھی کہ بہرحال اس گھر کے اس پر بہت سے احسانات تھے۔ممانی جان نے اس کی رضامندی ملتے ہی رسمی طور پر بابا سے بھی اجازت مانگی۔ بھلا انہیں کیا اعتراض ہوسکتا تھا، وہ تو پہلے ہی اس کی ذمہ داری ان پر ڈال کر اسے بھلا چکے تھے اس لیے انہوں نے آرام سے سارے فیصلوں کا اختیار ممانی جان کو دے دیا۔ ممانی جان نے اگلے ہی دن مسز سہیل کو بلوا لیا اور وہ آکر اسے کاشف کے نام کی انگوٹھی پہنا گئیں۔
ممانی جان کو شاید زیادہ ہی جلدی تھی، اس لیے اسی ہفتے ہی سادگی سے نکاح اور رخصی ہونا قرار پائی تھی۔ گھر میں سب ہی اس اچانک فیصلے سے حیران تھے۔ خالدہ تو باقاعدہ اس سے لڑپڑی تھی کہ وہ ارشد اور اس کے جذبات سے بخوبی آگاہ تھی لیکن پنکی نے اپنے ہونٹوں پر لگے قفل نہیں کھولے تھے، بس بے حسی سے اس کی طرف دیکھتی رہی۔ ممانی جان کو ہاں کہنے کے بعد اس کے لبوں پر چپ کی مہر لگ گئی تھی اور شاید یہ مہر اب ہمیشہ کے لیے تھی۔
ممانی جان اس سے بہت خوش تھیں اس لیے باقاعدہ اسے رخصت کرنے کی تیاریاں کررہی تھیں۔ پنکی نے خو د کو کمرے تک محدود کرلیا تھا اور انہوں نے اس پر کوئی اعتراض بھی نہیں کیا تھا بلکہ شاہین اور خالدہ پر کچن کی ذمہ داری ڈال دی تھی۔ خالدہ نے اس سے بات چیت بالکل بند کررکھی تھی۔ ارشد کو مزید دو دن اور اسلام آباد میں رکنا پڑا تھا۔ اس کا فون آیا تھا لیکن اسے کسی نے بھی کچھ نہیں بتایا جب کہ پنکی نے تو اس سے بات نہیںکی تھی۔ اس دن ممانی اور شاہین باجی بازار گئی ہوئی تھیں اور خالدہ ابھی کالج سے نہیں لوٹی تھی۔ وہ گھر میں اکیلی تھی اس لیے کمرے سے نکل کر لاﺅنج میں چلی آئی۔ اسی وقت لاﺅنج میں رکھا فون بجنے لگا۔ پہلے تو اس نے نظر انداز کردیا لیکن فون کالر بھی بڑا ہی مستقل مزاج تھا، جب گھنٹی مسلسل بجتی چلی گئی تو ناچار اس نے اٹھ کر فون اٹھا لیا۔
”ہیلو“ اس کی آواز میں حد درجہ بیزاریت تھی۔
”ہیلو پنکی!…. یہ میں ہوں ارمان“ دوسری طرف سے بڑی عجلت میں کہا گیا۔
”جی ارمان صاحب! …. کہیے؟“ارمان کی آواز سن کر اس نے کسی قدر حیرت سے کہا۔
”پنکی! یہ سب میں کیا سن رہا ہوں، خالہ تمہاری شادی کررہی ہیں…. لیکن تم تو….“ اس سے پہلے کہ وہ کچھ اور کہتا اس نے درمیان میں ہی اس کی بات کاٹ دی۔
”آپ نے ٹھیک سنا ہے“
”لیکن کیوں؟ کیا ارشد نے کچھ نہیں کہا؟“ اس نے بے یقینی سے پوچھا۔
”کہنے سے کیا فرق پڑتا ہے…. کیا اتنا کافی نہیں کہ یہ شادی میں اپنی مرضی سے کررہی ہوں“اس نے سپاٹ سے انداز میں کہا۔
”میں تو سمجھتا تھا کہ تم….خیراگر سچ وہی ہے جو تم کہہ رہی ہو تو کم از کم تمہیں مجھے ایک موقع تع دینا چاہیے تھا تاکہ میں اپنے جذبوں کی سچائی ثابت کرسکتا“اس نے شکایت بھرے انداز مین کہا۔
”جذبوں کو ثابت کرنے کی ضرورت نہیں پڑتی، وہ اپنا آپ خود منوا لیتے ہیں اورفیصلہ ہوچکا ہے“
”لیکن“
”پلیز ارمان صاحب! کچھ مت کہیں، تقدیر اور حالات پر انسان کا بس نہیں چلتا۔ اس لیے میں نے خود کو حالات کے سپرد کردیا ہے۔ اب زندگی جہاں لے جائے، رکھتی ہوں، ابھی بہت سے کام باقی ہیں“ اس نے آہستگی سے کہہ کر اس کے جواب کا انتظار کیے بغیر فون رکھ دیا۔
ابھی زخم تازہ تھا، اس لیے ہمدردی بھی زخموں میں ٹیسیس سی مچا دیتی تھی۔ آنکھوں کے گوشے بھیگنے لگے تھے۔ وہ اپنے کمرے میں چلی آئی۔
ارشد شام کو ہی لوٹا تھا اور پرسوں اس کی شادی تھی۔ خالدہ نے آتے ہی اسے سب کچھ بتا دیا۔ وہ غم وغصے کی کیفیت میں گھرا ان کے کمرے میں جا پہنچا۔ غصہ اتنا شدید تھا کہ وہ سارے آداب بھول گیا اور ایک جھٹکے سے دروازہ کھول کر کمرے میں داخل ہوگیا۔وہ بیڈ پر کچھ کپڑے پھیلائے بیٹھی تھیں دروازے کی آواز پر انہوں نے چونک کر نظریں اٹھائی تھیں اور اسے بغیر اجازت لیے اندر داخل ہوتے دیکھ کر قدرے ناگواری سے بولیں
”ارشد!…. یہ کیا ہے…. تم اتنے بد تہذیب تو کبھی نہیں تھے“
”اب بھی نہیں ہوں امی!….لیکن آپ نے جو کیا ہے…. وہ بھی تو تہذیب کے کسی دائرے میں نہیں آتا….“ اس کے چہرے کے تاثرات سے صاف ظاہر تھا کہ اس نے بڑی مشکل سے خود کو کوئی سخت جواب دینے سے باز رکھا ہے۔
”ایسا کیا کردیا ہے میں نے جو تم اس لہجے میں مجھ سے بات کررہے ہو“
”میری زندگی کی سب سے بڑی خوشی چھیننے کے بعد بھی آپ ایسا کہہ رہی ہیں…. کیا آپ پنکی کے حوالے سے میرے احساسات سے بے خبر تھیں…. سب کچھ جانتے ہوئے بھی آپ نے ….“اس نے کہتے کہتے سختی سے لب بھینچ لیے۔
”کیا ہوا رک کیوں گئے…. کہو…. اب کہتے کیوں نہیں…. کوئی اور الزام بھی رہ گیا ہو تو وہ بھی لگا دو ماں پر…. کیا جنم دینے والی ماں کو اتنا بھی اختیار نہیں ہوتا کہ وہ اپنے بچوں کے لیے فیصلے کرسکے…. اور یہ سب سوال تم اس سے جا کر کیوں نہیں پوچھتے…. یہ جو کچھ بھی ہورہا ہے اس کی مرضی سے ہورہا ہے….میں نے کسی کے ساتھ کوئی زبردستی نہیں کیط جاکر پوچھو تو پہلے….“
انہوں نے بڑی ہوشیاری سے خود کو ہر الزام سے آزادی کروالیا کیوں کہ انہیں یقین تھا کہ اب پنکی وہی کہے گی جو وہ چاہتی ہیں۔ ارشد نے بے یقینی سے ایک نظران کی طرف دیکھااور فوراً ہی پنکی کے کمرے کی طرف بڑھ گیا۔ وہ کمرے میں داخل ہوا تو پنکی بیڈ پر نیم دراز چھت کو گھور رہی تھی۔ آہٹ پر اس نے دروازے کی طرف دیکھا اور ارشد کو دروازے ایسے آتا ہوا دیکھ کر وہ اٹھ کر بیٹھ گئی ایک پل کے لیے دونوں کی نظریں ملیں اور اسی ایک پل میں وہ اس کی آنکھوں میں اترتے جزن وملال کے سائے دیکھ چکا تھا۔
وہ آہستہ روی سے چلتا اس کے سامنے گھنٹوں کے بل بیٹھ گیا۔
”پنکی! مجھے معاف کردو، تمہیں اتنا سب کچھ اکیلے ہی سہنا پڑا۔ جب تمہیں میری سب سے زیادہ ضرورت تھی اس وقت میں تمہارے پاس نہیں تھا اور اس کے لیے میں خود کو کبھی معاف نہیں کروں گا لیکن تم فکر مت کرو اب میں آگیا ہوں نا۔ اب سب کچھ ٹھیک ہوجائے گا۔ یہ شادی تو میں نہیں ہونے دوں گا، امی کو میرے بات ماننی ہی پڑی گی“اس نے پر عزم لہجے میںکہتے ہوئے پنکی کا ہاتھ تھام لیا۔
”نہیں ارشد! آپ ایسا کچھ نہیں کریں گی“پنکی نے آہستہ سے اپنا ہاتھ چھڑایا تھا لیکن اس کی نظریں اب بھی جھکی ہوئی تھیں۔
”لیکن کیوں؟“ اس نے حیرت سے پوچھا۔
”کیوں کہ یہ جو کچھ ہورہا ہے، میری مرضی سے ہورہا ہے“آخر اس نے تمام ہمتیں مجتمع کرکے کہہ دیا اور ارشدشاکڈرہ گیا۔
”پنکی!….“ اس کے لبوں نے بے آواز جنبش کی تھی۔
”یہی سچ ہے‘ وہ اٹھ کھڑی ہوئی کہ ارشد کی یہ قربت اسے کم زور کر رہی تھی اور وہ کمزور نہیں پڑنا چاہتی تھی۔ اسے یوں اٹھتا دیکھ کر وہ بھی ایک جھٹکے سے اٹھا اور اسے بازو سے پکڑ کر اپنی طرف گھما ڈالا۔
”یہ تم نہیں بول رہی ہو…. ورنہ مجھ سے یوں نظریں نہ چرا رہی ہوتی۔
”ارشد!پلیز…. میری مشکل میں اور اضافہ مت کریں….“ اس نے بے بسی سے لب کاٹتے خود کو اس کی گرفت سے آزاد کروانا چاہا لیکن اس کی گرفت بہت مضبوط تھی۔
”کیوں کررہی ہو تم ایسا…. جب میں کہہ رہا ہوں کہ امی مان جائیں گی تو پھر….“
”اب بہت دیر ہوچکی ہے….اب کچھ نہیں ہوسکتا…. وہ لوگ رشتہ جوڑ گئے ہیں اور پرسوں میری شادی ہے….“ پنکی نے اپنا بایاں ہاتھ اس کی آنکھوں کے سامنے لہرایا تو اس کی تیسری انگلی میں انگوٹھی دیکھ کر اس کی گرفت خود بخود کم زور پڑ گئی اور اس نے ڈھیلے سے انداز میں اس کے بازو چھوڑ دیے۔
”تم انکار کردو“ اس نے دل گرفتہ ہوکر اس کی طرف دیکھتے ہوئے کہا۔
”اور اس انکار سے اس گھر کی اور ان لوگوں کی جو بدنامی ہوگی وہ….نہیں…. میں اتنی خود غرض نہیں ہوں…. مان لیجیے ہماری قسمت میں ہی ایک دوسرے کا ساتھ نہیں“ اس نے نظریں جھکا کر آنسوﺅں کو بہنے سے بڑی مشکل سے روکا۔
”میں مرجاﺅں گا پنکی!“اس کے لہجے میں حسرتیں پنہاں تھیں لیکن پنکی نے کوئی جواب نہیں دیا بس اس سے رخ موڑ کر کھڑی ہوگئی۔
وہ کچھ دیر اس کو دیکھتا رہا اور پھر شکستہ قدموں سے چلتا ہوا کمرے سے نکل گیا۔ اس کے قدموں کی شکستگی محسوس کرکے وہ سسک اٹھی لیکن اس نے پلٹ کر نہیں دیکھا۔
آج اس کی شادی تھی لیکن اس کی حالت دیکھ کر لگتا تھا جیسے وہ شادی کا جوڑا نہیں بلکہ کفن پہننے جارہی ہے۔ ارشد صبح کا گھر سے نکلا اب تک نہیں لوٹاتھا۔ کئی بار اس کا موبائل ٹرائی کیا گیا لیکن وہ بھی بند تھا۔ اس کی اتنی لمبی غیر حاضری پر ممانی جان بھی پریشان ہوگئی تھیں۔ ماموں اس کے سب دوستوں کو فون کرکے دیکھ چکے تھے لیکن کیس کو اس کے بارے مٰں کچھ معلوم نہیں تھا۔ تھوڑی سی دیر میں بارات پہنچنے والی تھی لیکن اس سے زیادہ سب کو ارشد کی فکر تھی کیوں کہ وہ اتنی غیر ذہ داری کا مظاہرہ کبھی نہیں کرتا تھا۔ماموں اور ممانی لاﺅنج میں پریشان حال ٹہل رہے تھے جبکہ اندر کمرے میں خالدہ اور شاہین دونوں مل کر اسے دلہن بنا رہی تھیں۔ اس کا چہرہ ہر قسم کے تاثر سے عاری تھا۔ اسی وقت لاﺅنج میں رکھے فون کی گھنٹی بج اٹھی اور ممانی نے آگے بڑھ کر فون اٹھالیا۔
”ہیلو….ارشد….“انہوں نے فون اٹھاتے ہی بے تابی سے کہا لیکن دوسری طرف سے آنے والی آواز ارشد کی نہیں تھی۔
”کیا….“ ان کی آواز چیخ سے مشابہ تھی اور ان کے ہاتھ سے ریسیور چھوٹ گیا وہ ٹیلی فون اسٹینڈ کے سامنے ہی لہرا کر گر پڑیں۔
”خالدہ….شاہین….جلدی آﺅ….اپنی امی کو سنبھالو….“لاﺅنج سے آئی پریشان حال آواز سن کر ان دونوں کے ساتھ ساتھ پنکی بھی باہر کی طرف بھاگی لاﺅنج کا منظر ان سب کے ہوش اڑانے کے لیے کافی تھا۔
”امی!“خالدہ اور شاہین ایک ساتھ ہی ان کی طرف لپکیں اور وہ حیران سی کھڑی بہت غور سے ماموں جان کے چہرے کے پل پل بدلتے تاثرات کا جائزہ لے رہی تھی جو فون پر کسی سے بات کررہے تھے اور پریشانی ان کے چہرے سے عیاں تھی۔
”ارشد کا ایکسیڈنٹ ہوگیا ہے…. میں ہاسپٹل جارہا ہوں تم لوگ اپنی امی کا خیال رکھنا…. وہاں پہنچ کر میں تمہیں صحیح صورت حال بتاﺅں گا، انہوں نے فون رکھ کر کہا تو وہ تینوں ہی اپنی جگہ سن سی رہ گئیں۔
پنکی کے پاس سے گزرتے ہوئے انہوں نے تاسف سے ایک نظراپنی بیگم پر ڈالی پھر شفقت سے اس کے سر پر ہاتھ رکھ کر کہنے لگے۔
”اس کے لیے دعا کرنا بیٹا!…. ایک انسان کی ضد کس طرح بہت سی زندگیوں کو برباد کردیتی ہے کاش اس کا اندازہ اسے ہوتا….“ وہ کہہ کر چلے گئے اور وہ وہیں گم صم سی کھڑی رہ گئی۔
ارشد کے ایکسیڈنٹ نے سب کچھ بدل کررکھ دیا۔ ممانی کو بھی اپنی غلطی کا احساس ہوگیا اور انہوں نے نہ صرف شادی ملتوی کردی بلکہ مسز سہیل سے معذرت بھی کرلی۔ اب وہ دل وجان سے پنکی کو اپنی بہو بنانے پر راضی تھی۔ پنکی جہاں اس کا یاپلٹ کا حیران تھی وہیں ارشد کا سوچ کر پریشان بھی تھی حالانکہ ماموں نے فون کرکے بتا دیا تھا کہ ارشد خطرے سے باہر ہے لیکن وہ اپنے دل کا کیا کرتی جو جب تک اسے دیکھ نہیں لیتا، اسے قرار نہیں آنا تھا حالانکہ خالدہ اور شاہین ہاسپٹل جارہی تھیں تو ممانی نے اسے بھی جانے کو کہا تھا لیکن وہ انہیں اکیلا کیسے چھوڑ دیتی۔ بیٹے کے ایکسیڈنٹ نے انہیں ایک ہی دن میں صدیوں کا بیمار بنا دیا تھا اور بالکل ہی بستر پر پڑ گئی تھیں۔ ان کا بلڈ پریشر خطرناک حد تک بڑھ چکا تھا اور ڈاکٹر نے انہیں مکمل بیڈ ریسٹ بتایا تھا اس لیے ان کے کئی بار کہنے پر بھی انہیں ہاسپٹل نہیں لے جایا گیا ۔اگلے دن خالدہ اور شاہین گھر پر رک گئی تھیں اور پنکی ماموں جان کے ساتھ ہاسپٹل چلی آئی۔
”یہ ہی کمرا ہے، تم جاﺅ، میں ذرا ڈاکٹر سے مل کرآتا ہوں“ ایک کمرے کے سامنے رک کر ماموں نے کہا اور خود آگے بڑھ گے۔
پنکی نے ایک نظر انہیں جاتے دیکھا ور پھر بند دروازے کو کھول کر بناآواز پیدا کیے اندر داخل ہوگئی۔ سامنے ارشد بیڈ پر آنکھیں بند کیے لیٹا تھا۔ اس کے چہرے پر زردی چھائی تھی اور سر پر پٹیاں بندھی تھیں۔ وہ آہستہ روی سے چلتی اس کے سرہانے آکر کھڑی ہوگئی۔ وہ بے اختیار اس کا چہرہ تکنے لگی۔ شاید یہ اس کی نظروں کی تپش بھی جس نے اسے آنکھیں کھولنے پر مجبور کردیا۔
”آخر میں نے تمہیں اپنے پاس آنے پر مجبور کرہی دیا نا“اس نے آنکھیں کھول کردیکھا تو اسے سامنے پاکر روہ اپنی بے اختیاری امڈ آنے والی مسکراہٹ کو روک نہیں پایا۔
”اپنی ضد منوا کر خوش ہیں نا“پنکی کا لہجہ ہلکی سی خفگی لیے ہوئے تھا، اس کے انداز سے ہی وہ سمجھ گئی تھی کہ خالدہ اسے سب کچھ بتا چکی ہے۔
”بہت“
”اور اگر آپ کو کچھ ہوجاتا تو….ایک بار بھی نہیں سوچا کہ ہمارا کیا ہوتا….“
”تم میں سے کسی نے میرے بارے میں سوچا تھا، جو میں سوچتا “ اس نے بھی بالکل اسی کے انداز میں جواب دیا۔
”ہاں بس ،یہی تو آتا ہے آپ کو“اس نے روٹھے پن سے کہا۔
”ویسے یار! یہ تم میری تیمارداری کرنے آئی ہو یا کھنچائی“
”دونوں“
”اچھا ، وہ کس حق سے؟“اس نے پنکی کے چہرے پر نظریں جمائے پوچھا جہاں اس کی بات نے کتنے ہی رنگ بکھیر دیے تھے۔
”وہ تو آپ کو ممانی جان بتائیں گی“ اس نے شرمیلی سی مسکراہٹ ہونٹوں پر سجائے نظریں جھکا کرکہا۔
”سب کچھ ہی بتائیں گی یا کچھ تم بھی بتاﺅ گی“
”میں کیا بتاﺅں“ اس نے معصومیت سے اس کی طرف دیکھتے ہوئے پوچھا۔
”پاس آﺅ گی تو بتاﺅں گانا“اس نے شوخ ہوتے ہوئے کہا تو وہ جھینپ کر مزید دو قدم پیچھے ہٹ گئی اور وہ ہنسنے لگا۔
شرم سے گل نار چہرہ لیے پنکی کے دل نے بے اختیار ان خوشیوں کے ابدی ہونے کی دعا کی۔

….٭….

بارے KAHAANY.COM

Check Also

پیاسی بانہیں ۔۔۔ از ۔۔۔ ملائکہ بخاری

پیاسی بانہیں ۔۔۔ ملائکہ بخاری ”سسٹر 201کی کیا کنڈیشن ہے؟ کیا کوئی ردعمل ہوا ہے یا …

225 comments

  1. I have been looking everywhere for this! Great post! like hermosa beach marketing and hermosa beach seo.

  2. Great read. love manhattan beach seo and redondo marketing.

  3. Hello! I just wanted to ask if you ever have any problems with hackers?
    My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing many months
    of hard work due to no backup. Do you have any solutions to stop hackers?

  4. Keep on writing, great job!

  5. Spot on with this write-up, I truly think this site needs far more attention.
    I’ll probably be returning to read more, thanks for the information!

  6. I’m very pleased to find this web site. I need to to
    thank you for your time for this wonderful read!! I definitely loved every part
    of it and i also have you book marked to look at new things on your website.

  7. I really like reading an article that will make men and
    women think. Also, thanks for allowing me to comment!

  8. Thanks very nice blog!

  9. Thank you, I have just been searching for info approximately this subject for
    a while and yours is the greatest I’ve discovered
    till now. But, what about the bottom line? Are you sure concerning the supply?

  10. Hello there, simply become alert to your weblog through Google, and located that it is truly informative. I’m going to watch out for brussels. I’ll appreciate for those who continue this in future. Many other folks will probably be benefited out of your writing. Cheers!

  11. Hi to every , as I am genuinely keen of reading this web site’s post to be updated daily. It includes nice data.

  12. Fantastic beat ! I would like to apprentice while you amend your site, how can i subscribe for a blog site? The account helped me a acceptable deal. I had been tiny bit acquainted of this your broadcast offered bright clear concept

  13. Thank you for sharing your info. To think, I was confused a minute ago. I do take pleasure in writing but it just seems like the first 10 to 15 minutes are usually lost simply just trying to figure out how to begin. Without proper research, your readers won’t be interested and you would lose credibility.

  14. 360 frontal https://www.youtube.com/watch?v=ny8rUpI_98I très joli, frais de escale davantage lequel raisonnables, paquet agile. Merci

  15. Thank you, I have just been looking for information approximately this subject for ages and yours is the greatest I’ve discovered till now. But, what about the bottom line? Are you certain concerning the supply?

  16. Hello there! I know this is kind of off topic but I was wondering which blog platform are you using for this site? I’m getting sick and tired of WordPress because I’ve had problems with hackers and I’m looking at alternatives for another platform. I would be awesome if you could point me in the direction of a good platform.

  17. This actually answered my problem. Without proper research, your readers won’t be interested and you would lose credibility. No complaints on this end, simply a good piece. Take a look at my web site as well and let me know what you think.

  18. I enjoyed reading this. like hermosa beach and hermosa beach seo. Nice read.

  19. Great read. Wow that was strange. I just wrote an really long comment but after I clicked submit my comment didn’t show up. Grrrr’ well I’m not writing all that over again. Anyway, just wanted to say fantastic blog! Some nice points there.

  20. I think the admin of this web page is really working hard in support of his web site, since here every material is quality based information. Great insight. Great post. You are a very persuasive writer.

  21. Welche prächtige Phrase
    [url=http://rexuiz.top/]Rexuiz FPS Game[/url]

  22. I enjoyed reading what you had to say. I have been surfing on-line more than 3 hours today. I have been looking everywhere for this! You are a very persuasive writer.

  23. That’s a smart way of thinking about it. Thanks for writing this. I enjoy the knowledge you provide here and can’t wait to take a look when I get home. That’s the thinking of a creative mind

  24. It’s like you wrote the book on it or something. Great post! i love manhattan beach seo redondo marketing and hermosa beach marketing. need help with hermosa real estate agent instagram marketing structures plus adwords structures? were you aware there is business that delivers real estate agent instagram marketing and adwords structures? I enjoy the knowledge you provide here and can’t wait to take a look when I get home.

  25. Just wish to say your article is as amazing. The clearness in your put up is just excellent and i can assume you’re a professional on this subject. Well together with your permission let me to take hold of your feed to keep up to date with forthcoming post. Thank you a million and please continue the rewarding work.

  26. I do take pleasure in writing but it just seems like the first 10 to 15 minutes are usually lost simply just trying to figure out how to begin. I’ll just say awesome!

  27. I simply stumbled upon your weblog and wished to mention that I have truly enjoyed surfing around your blog posts. You are a very persuasive writer. Great read.

  28. We Can Write Your Paper For You – EssayErudite.com

    Can You [url=https://essayerudite.com/write-essay-for-me/]Write My Essay for Me[/url] ? How many times do students worldwide ask this question without finding an answer?
    We’d rather not check the official statistics. At the same time, essays appear to be probably among the most popular academic assignments.
    Students from various education establishments need to complete them constantly. If you are among those lucky ones, feel free to contact our customer service department and opt for an essay writing help

  29. Do you have a spam problem on this site; I also am a blogger, and I was wanting to know your situation; we have created some nice practices and we are looking to swap methods with other folks, be sure to shoot me an email if interested.

  30. Thesis Writing Service – EssayErudite.com

    If you look for a trustworthy [url=https://essayerudite.com/thesis-writing-service/]thesis writing service[/url] and want to benefit from a higher grade, your editors, proofreaders, and instructors are here to lend you a hand.
    Some students afraid of hiring professional writers due to ethical issues. As a result, they fail the course due to various reasons not able to defend their degree.
    You should note that there is nothing wrong with opting for a thesis writing service. EssayErudite is certainly the best place for that.

  31. Whats Happening i’m new to this, I stumbled upon this I have found It absolutely useful and it has helped me out loads. I hope to contribute & help other users like its helped me. Great job.
    [url=http://www.amberkaye.com/smf/index.php?topic=567555.new#new]poohbear[/url]

  32. I’m curious to find out what blog system you have been working with? I’m having some minor security issues with my latest blog and I’d like to find something more safe. Do you have any solutions?
    home page

  33. Yesterday i got some interesting info about Omega 3 foods and now i very wanna get it. But i want a quality, some premium omega 3 fish oil. I’ve found this [url=https://www.omega-3.club/premium-fish-oil-carlson.html] carlson omega 3 [/url] . What do you think about this Carlson brand?

  34. Yesterday i got some interesting info about Omega 3 foods and now i really wanna get it. But i’m not 100% sure which pluses will i have. I’ve found this [url=https://buy-omega-3.com] omega 3 info [/url] , and currently i wanna purchase it with lowest price. Any idea?

  35. Day ago i got some cool info about Omega 3 stuff and now i very wanna buy it. But i’m not absolutely sure which pluses will i have. I’ve got this [url=https://buy-omega-3.com] omega 3 info [/url] , and currently i want to get it with best price. Any idea?

  36. Day ago i read some cool info about Omega 3 stuff and now i very wanna buy it. But i’m not absolutely sure which benefits will i have. I’ve got this [url=https://buy-omega-3.com] omega 3 info [/url] , and currently i wanna buy it with good price. Any idea?

  37. Day ago i read some interesting info about Omega 3 foods and now i really wanna buy it. But i’m not really sure which benefits will i have. I’ve got this [url=https://buy-omega-3.com] omega 3 info [/url] , and now i want to get it with lowest price. Any idea?

  38. Day ago i got some amazing info about Omega 3 stuff and now i really wanna buy it. But i’m not absolutely sure which benefits will i have. I’ve got this [url=https://buy-omega-3.com] omega 3 info [/url] , and currently i want to buy it with best price. Any idea?

  39. Yesterday i read some shocking info about Omega 3 foods and now i really wanna get it. But i’m not really sure which pluses will i have. I’ve found this [url=https://buy-omega-3.com] omega 3 info [/url] , and now i want to get it with good price. Any idea?

  40. Yesterday i read some shocking info about Omega 3 stuff and now i very wanna get it. But i’m not really sure which benefits will i have. I’ve found this [url=https://buy-omega-3.com] omega 3 info [/url] , and now i wanna buy it with lowest price. Any idea?

  41. Yesterday i read some cool info about Omega 3 foods and now i very wanna buy it. But i’m not 100% sure which benefits will i have. I’ve found this [url=https://buy-omega-3.com] omega 3 info [/url] , and now i want to purchase it with lowest price. Any idea?

  42. Yesterday i got some interesting info about Omega 3 stuff and now i really wanna buy it. But i’m not absolutely sure which benefits will i have. I’ve found this [url=https://buy-omega-3.com] omega 3 info [/url] , and now i wanna purchase it with best price. Any idea?

  43. interested in mind blowing data marketing structures plus you tube campaigns and tumblr?

  44. Day ago i read some interesting info about Omega 3 foods and now i really wanna get it. But i’m not absolutely sure which pluses will i have. I’ve found this [url=https://buy-omega-3.com] omega 3 info [/url] , and now i want to buy it with good price. Any idea?

  45. Delivers brand campaigns, customer marketing hermosa.

  46. Yesterday i got some interesting info about Omega 3 stuff and now i very wanna get it. But i’m not 100% sure which benefits will i have. I’ve got this [url=https://buy-omega-3.com] omega 3 info [/url] , and currently i want to get it with best price. Any idea?

  47. Delivers effective content creation advertising structures manhattan beach.

  48. Day ago i got some cool info about Omega 3 stuff and now i really wanna get it. But i’m not 100% sure which pluses will i have. I’ve found this [url=https://buy-omega-3.com] omega 3 info [/url] , and currently i wanna purchase it with lowest price. Any idea?

  49. Yesterday i got some amazing info about Omega 3 stuff and now i really wanna buy it. But i’m not absolutely sure which benefits will i have. I’ve found this [url=https://buy-omega-3.com] omega 3 info [/url] , and currently i want to purchase it with lowest price. Any idea?

  50. Yesterday i got some amazing info about Omega 3 foods and now i very wanna buy it. But i’m not absolutely sure which pluses will i have. I’ve found this [url=https://buy-omega-3.com] omega 3 info [/url] , and now i wanna get it with best price. Any idea?

  51. A lot of stuff to take into consideration. I still have a few questions. Your articles really makes me think You are a candle in the darkness.

  52. On a scale from 1 to 10, You are an 11. It is very informative and you are obviously very knowledgeable in this area.

  53. Yesterday i got some interesting info about Omega 3 stuff and now i very wanna get it. But i’m not absolutely sure which pluses will i have. I’ve found this [url=https://buy-omega-3.com] omega 3 info [/url] , and now i wanna buy it with good price. Any idea?

  54. Day ago i got some cool info about Omega 3 stuff and now i very wanna get it. But i’m not 100% sure which benefits will i have. I’ve got this [url=https://buy-omega-3.com] omega 3 info [/url] , and now i want to get it with best price. Any idea?

  55. Day ago i got some cool info about Omega 3 stuff and now i really wanna buy it. But i’m not 100% sure which benefits will i have. I’ve got this [url=https://buy-omega-3.com] omega 3 info [/url] , and currently i wanna buy it with best price. Any idea?

  56. Day ago i read some shocking info about Omega 3 stuff and now i really wanna get it. But i’m not absolutely sure which benefits will i have. I’ve found this [url=https://buy-omega-3.com] omega 3 info [/url] , and now i wanna get it with good price. Any idea?

  57. Day ago i read some shocking info about Omega 3 stuff and now i really wanna get it. But i’m not 100% sure which pluses will i have. I’ve got this [url=https://buy-omega-3.com] omega 3 info [/url] , and now i want to get it with best price. Any idea?

  58. I was looking everywhere and this popped up like nothing! This is an excellent, an eye-opener for sure!

  59. Keep up the magnificent quality writing, it is rare to see a nice article like this one these days. My bestie told me they really love your write ups post.

  60. Yesterday i got some interesting info about Omega 3 stuff and now i very wanna buy it. But i’m not 100% sure which benefits will i have. I’ve found this [url=https://buy-omega-3.com] omega 3 info [/url] , and now i wanna purchase it with good price. Any idea?

  61. I am bored to death at work so I decided to browse your blogs on my iphone during lunch break. Keep it up!

  62. Well written! I found this on Reddit You seem to really know who you are. Thank you for sharing your info. cool post!

  63. awesome job on this article! Do you have you tube videos on the topic? I know top Tumblr professionals would agree with your blog.

  64. Avito777Nop

    [b]Пополение баланса Авито (Avito) за 50%[/b] | [b]Телеграмм @a1garant[/b]

    [b]Здравствуйте, дорогие друзья![/b]

    Рады предоставить Всем вам сервис по пополнению баланса на действующие активные аккаунты Avito (а также, абсолютно новые). Если Вам необходимы конкретные балансы – пишите, будем решать. Потратить можно на турбо продажи, любые платные услуги Авито (Avito).

    [b]Аккаунты не Брут. Живут долго.[/b]

    Процент пополнения в нашу сторону и стоимость готовых аккаунтов: [b]50% от баланса на аккаунте.[/b]
    Если нужен залив на ваш аккаунт, в этом случае требуются логин и пароль Вашего акка для доступа к форме оплаты, пополнения баланса.
    Для постоянных клиентов гибкая система бонусов и скидок!
    Гарантия:

    [b]И, конечно же ничто не укрепляет доверие, как – Постоплата!!![/b] Вперед денег не просим… [b]А также, гасим Штрафы ГИБДД за 65% …[/b]

    Оплата:
    ЯндексДеньги, Webmoney (профессиональные счета)
    Рады сотрудничеству!

    [b]канал Телеграмм @t.me/avito50 [/b]
    ________

    авито нижний новгород доска бесплатных
    регистрация +на авито бесплатная подать объявлений
    авито ивантеевка вещи +на девочку пакетом
    нью баланс +на авито спб
    игрушки пакетом +на авито

  65. Avia777raig

    [b]Авиабилеты по РУ за 60 процентов от цены кассы.[/b] по МИРУ – 50%| [b]Телеграмм @AviaRussia[/b] только этот, другие не используем.

    Надежно. Выгодно. Без слётов. И БЕЗ каких-либо проблем.

    Оплата:
    ЯндексДеньги, Webmoney (профессиональные счета)
    Рады сотрудничеству!
    ________

    купить билеты +на самолет дешево +все авиакомпании
    билеты москва абакан авиа дешевые
    дешевые авиабилеты скидки
    купить билет авиа дешево онлайн +все компании
    дешевые авиабилеты скайсканнер

  66. Day ago i got new interesting knowledge about Omega 3 stuff and now i very wanna buy it. But i need a quality, some premium omega 3 fish oil. I’ve found this [url=https://www.omega-3.club/premium-fish-oil-carlson.html] premium omega 3 fish oil [/url] link. What do you think about Carlson name?

  67. Day ago i read some shocking information about Omega 3 foods and now i really want to buy it. But i want a best, only premium omega 3 fish oil. I’ve got this [url=https://www.omega-3.club/premium-fish-oil-carlson.html] premium omega 3 fish oil [/url] link. What do you know about this brand?

  68. Extremely helpful page. Are there other write ups you work on?

  69. Just wanted to say fantastic posts! Such a deep answer! You have opened my eyes to varying views on this topic with interesting and solid content.

  70. I bet old school Tumblr professionals would agree with your website. it is like you wrote the book on it or something. Thanks for writing this. I had to take a break from playing with my dog to write your post. Interesting content.

  71. [url=http://cyril-leytsihovich.ml/]мифы млм, ваш первый год в сетевом маркетинге скачать[/url]

  72. I shared this on Google. I hope you are making money off this website

  73. Great tips and very easy to understand. excellent post, thanks a lot. it is like you wrote the book on it or something.

  74. DorogiKRDK

    [url=http://rrr.regiongsm.ru/33]
    [img]http://rrr.regiongsm.ru/32 [/img]
    [/url]
    Благоустройство и асфальтрование в Краснодаре и г.Славянск-на-Кубани. Решение любого вопроса по асфальтированию в Краснодарском крае. Оперативно

    Подробнее… Благоустройство-Краснодар.РФ … 8-861-24-123-45
    ___________________________
    благоустройство санитарно-защитная зон
    благоустройство территории больниц
    проектом предусмотрено комплексное благоустройство и озеленение территории
    благоустройство площадок в европе
    асфальтирование и освещение

  75. This website really sparked my couriousity. Seasoned Website experts would like your page. Our community is better because you are in it. Your creative potential seems limitless.

  76. WOW just what I was looking for. Came here by searching for w ii https://m.facebook.com/pg/Art.Painting.Imp/posts/

  77. That is the thinking of a creative mind. Top Blog professionals would like your blog. great read. Your write up really maked me think.

  78. generikum koupit recepty, http://dragonize.com/blog/wp-content/lekarna/eplerenone.html – objednat bez predpisu recepty.

  79. Try to make the guest website as great as possible by promoting and dropping links. This is so helpful! My teacher told me they really love your pages article.

  80. Some time ago i got new interesting information about Omega 3 stuff and now i really want to buy it. But i need a best, some premium omega 3 fish oil. I’ve seen this [url=https://www.omega-3.club/premium-fish-oil-carlson.html] premium omega 3 fish oil [/url] link. What do you know about Carlson brand?

  81. Howdy! This is my first visit to your blog!
    We are a team of volunteers and starting a new project in a community in the same niche.
    Your blog provided us beneficial information to work on. You have done a
    wonderful job!

  82. Do you have any video of that? I’d care to find out some additional information.

  83. I have been browsing on-line greater than 3
    hours lately, but I never discovered any attention-grabbing article like yours.
    It is lovely worth sufficient for me. In my view, if all website owners and bloggers made just right content material as you did, the net
    can be a lot more helpful than ever before.

  84. I am regular visitor, how are you everybody? This
    paragraph posted at this site is really nice.

  85. Very nice post. I absolutely love this site. Keep it up!

  86. Who raised you? They deserve a medal for a job well done. Great tips and very easy to understand.

  87. Please write more. Thanks for the advice! Take a look at my web site as well and let me know what you think.

  88. You are absolutly a professional. You are more fun than bubble wrap. I have been looking everywhere for this! There is ordinary, and then there is you. You are obviously very knowledgeable.

  89. Thank you for putting this up. Great tips and very easy to understand. Your perspective is super refreshing.

  90. Your blogs is absolutely on point! On a scale from 1 to 10, You are an 11.

  91. cbd gummies recipe CBD Gummies reviews [url=https://hempgummies.us/]CBD Gummies[/url] CBD Gummy Bears
    CBD Gummies CBD Gummies CBD Gummies for Pain CBD Gummies amazon

  92. Alors oui et surtout non. Certes parce que il est probable qu’on acquiert d’autres sources qui mentionnent de semblables . Non car il ne suffit pas de copier ce que tout le monde peut trouver avec certains site internet tiers et le transcrire tellement aisément…

  93. Great, this is what I was searching for in bing

  94. Wohh just what I was searching for, appreciate it for putting up.

  95. google got me here. Cheers!

  96. cbd oil for oral cancer in dogs cbd oil used for cancer treatment [url=http://www.purevolume.com/listeners/rarewriter7410/posts/6765609/Cannabis+Extracts+for+Treating+Cancer]cbd oil for anxiety disorder[/url] cbd oil for dogs with cancer

    cbd oil for pain through amazon cbd oil for cancer patients in colorado recipes for using cbd oil for pain control cbd oil for cancer in dogs

  97. well, if you really want to be healthy, i believe that veggan foods are the best `

  98. I like, will read more. Cheers!

  99. Hi, bing lead me here, keep up great work.

  100. Great, bing took me stright here. thanks btw for this. Cheers!

  101. Good Morning, bing lead me here, keep up good work.

  102. The idea of a drug being able to do that is never really discussed nor is the idea of addiction, what it means for people around you, all the things that are usually brought up in a drug film.

  103. Ha, here from yahoo, this is what i was looking for.

  104. I’d have to talk to you here. Which is not some thing It’s my job to do! I love reading a post that should make people feel. Also, many thanks allowing me to comment!

  105. Hello, yahoo lead me here, keep up good work.

  106. Hi there, You’ve done a great job. I will definitely digg it and personally recommend to my friends. I am sure they’ll be benefited from this website.

  107. yahoo took me here. Thanks!

  108. Hi, yahoo lead me here, keep up good work.

  109. Have you ever considered writing an e-book or guest authoring on other blogs?
    I have a blog centered on the same ideas you discuss and
    would love to have you share some stories/information. I know
    my audience would appreciate your work. If you are even remotely
    interested, feel free to shoot me an email.

  110. For newest information you have to pay a quick visit the web and on web I found this website as a best site
    for hottest updates.

  111. Hi I am so glad I found your weblog, I really found you by error, while I
    was researching on Bing for something else, Regardless I am here
    now and would just like to say many thanks for a fantastic post
    and a all round entertaining blog (I also love the theme/design),
    I don’t have time to read it all at the moment but I
    have saved it and also included your RSS feeds, so
    when I have time I will be back to read much more,
    Please do keep up the fantastic work.

  112. When I originally commented I clicked the "Notify me when new comments are added” checkbox and now each time a comment is added I get three e-mails with the same comment.
    Is there any way you can remove me from that service?
    Thanks!

  113. Amazing! Its actually remarkable piece of writing, I have got much clear idea
    on the topic of from this paragraph.

  114. Howdy! This blog post could not be written much better!
    Going through this article reminds me of my previous roommate!

    He constantly kept talking about this. I am going to send this article to him.

    Fairly certain he’ll have a good read. Thank you for sharing!

  115. Awesome, this is what I was browsing for in bing

  116. Ha, here from bing, this is what i was browsing for.

  117. Awesome, this is what I was searching for in bing

  118. Hello, glad that i stumble on this in yahoo. Thanks!

  119. What’s up, the whole thing is going sound here and ofcourse every
    one is sharing facts, that’s actually fine, keep up writing.

  120. Hi to all, how is the whole thing, I think every one is getting more
    from this web site, and your views are pleasant in support of
    new viewers.

  121. I know this if off topic but I’m looking into starting my own blog and was curious what all is needed
    to get set up? I’m assuming having a blog like
    yours would cost a pretty penny? I’m not very internet smart so I’m not 100% sure.

    Any recommendations or advice would be greatly appreciated.
    Cheers

  122. Hi, Neat post. There’s a problem together with your website in web explorer, might check this?
    IE still is the marketplace leader and a big part of other people
    will miss your great writing because of this problem.

  123. Ahaa, its nice conversation regarding this post at this place at
    this webpage, I have read all that, so now me also commenting at this place.

  124. I have added your page to my Tumblr Your writing style reminds me of my aunt. I will be sure to like your social media channels. My pleasure to being here on your blog.

  125. Hi, google lead me here, keep up good work.

  126. Nice read. I found your posts via Google Plus while searching for a related topic, your article came up and I am so glad it did You have a lot of knowledge on this subject. Can you tell us more about this?

  127. How could any of this be better stated? It could not. You have a number of nice points there. Really Cool! Thank you for writing this great website. I would like to say cool blog!

  128. magnificent website. You have opened my eyes to varying views on this topic with interesting and solid content. Incredible. Who raised you? They deserve a medal for a job well done. I have been looking everywhere for this!

  129. whoah this blog is magnificent i love reading your articles.

    Keep up the good work! You realize, lots of people are looking round for this info, you can aid them greatly.

  130. Wonderful blog! I found it while searching on Yahoo News.
    Do you have any suggestions on how to get listed in Yahoo News?
    I’ve been trying for a while but I never seem to get there!

    Cheers

  131. Hi there, yeah this post is truly nice and I have learned lot of things from it concerning blogging.

    thanks.

  132. Do you have any video of that? Great tips and very easy to understand. amazing post!

  133. Appreciating the persistence you put into your blog
    and in depth information you offer. It’s great to come across a blog every once
    in a while that isn’t the same out of date rehashed information. Fantastic read!
    I’ve bookmarked your site and I’m adding your RSS feeds to my Google account.

  134. Thank you for any other informative blog. The
    place else may just I get that type of info written in such a perfect
    manner? I’ve a project that I’m just now operating on, and I
    have been on the glance out for such information.

  135. Are there other websites you work on? Great work, keep it up. Tumblr experts would love your blogs. I really like your writing style and how well you express your ideas.

  136. google bring me here. Cheers!

  137. Hello, I check your blog regularly. Your story-telling style is awesome, keep it up!

  138. Hi there colleagues, pleasant article and nice arguments commented at this place, I am actually enjoying by these.

  139. After looking into a handful of the blog posts on your
    website, I honestly appreciate your way of writing a blog.
    I saved as a favorite it to my bookmark webpage
    list and will be checking back soon. Please check out my website as well and tell me what you think.

  140. Heya i’m for the first time here. I came across this board and I find
    It truly useful & it helped me out much. I hope to give something back and help
    others like you helped me.

  141. Hi there! This is my first visit to your blog! We are a group of volunteers and starting a new initiative in a community in the same
    niche. Your blog provided us useful information to work on. You have done a wonderful job!

  142. What a stuff of un-ambiguity and preserveness of precious know-how about unpredicted emotions.

  143. Whats up are using WordPress for your blog platform?

    I’m new to the blog world but I’m trying to get started and set up my own. Do you require any coding expertise
    to make your own blog? Any help would be greatly appreciated!

  144. With havin so much written content do you ever run into any problems of plagorism
    or copyright infringement? My site has a lot of
    unique content I’ve either authored myself or outsourced but it looks like a lot of
    it is popping it up all over the internet without my permission. Do you know any techniques
    to help reduce content from being stolen? I’d truly appreciate it.

  145. This helps. Thanks!

  146. I constantly read your posts closely. I’m furthermore curious about medical malpractice lawsuit, perhaps you might discuss that from time to time. Take care.

  147. I know this website provides quality based articles or reviews and extra
    information, is there any other website which offers these stuff in quality?

  148. I’ve been exploring for a bit for any high quality articles or weblog
    posts on this sort of area . Exploring in Yahoo I eventually
    stumbled upon this site. Studying this information So i’m happy
    to convey that I’ve an incredibly excellent uncanny feeling I came upon exactly what
    I needed. I so much without a doubt will make sure to don?t disregard this website and provides
    it a glance on a relentless basis.

  149. wonderful issues altogether, you just received a emblem new reader.
    What may you suggest about your submit that you made a few days ago?

    Any certain?

  150. Wow! At last I got a weblog from where I be able to really obtain helpful information concerning my
    study and knowledge.

  151. You really make it appear so easy with your presentation but I in finding this
    matter to be actually something which I believe I would by no means understand.
    It sort of feels too complex and very vast for me.
    I am taking a look ahead on your next publish, I will try
    to get the grasp of it!

  152. Useful info. Fortunate me I discovered your website unintentionally, and I am shocked why this twist
    of fate did not happened in advance! I bookmarked it.

  153. If some one needs expert view on the topic of running a blog then i suggest him/her to
    pay a quick visit this web site, Keep up the pleasant
    work.

  154. Great, yahoo took me stright here. thanks btw for info. Cheers!

  155. There are great improvements on the design of your site, I really enjoy it. My website is on the subject of omega xl consumer reviews and currently there are a lot of stuff to be done, I’m still a starter in internet site design. Cheers!

  156. I think this is one of the most significant info for me.
    And i am glad reading your article. But wanna remark on some
    general things, The site style is perfect, the articles is really nice : D.
    Good job, cheers

  157. I have interest in this, xexe.

  158. Could you please explain more

  159. I just want to mention I am very new to blogging and absolutely savored your web blog. Probably I’m going to bookmark your site . You actually have incredible articles. Thanks for revealing your blog.

  160. Hi there just wanted to give you a quick heads up.
    The text in your post seem to be running off the screen in Ie.
    I’m not sure if this is a formatting issue or something to do with browser compatibility but I thought
    I’d post to let you know. The design look great though!

    Hope you get the issue resolved soon. Thanks

  161. I simply could not go away your website before suggesting that I really loved the usual info an individual provide on your guests? Is gonna be back steadily to inspect new posts

  162. It’s awesome to go to see this site and reading the views of all mates regarding this piece of writing, while I am
    also keen of getting familiarity.

  163. Hi there, the whole thing is going nicely here and ofcourse every one is sharing information, that’s in fact excellent, keep up writing.

  164. Useful information. Fortunate me I discovered your website unintentionally, and I’m
    stunned why this accident did not took place earlier!
    I bookmarked it.

  165. Hi, Neat post. There is a problem together with your web site in internet explorer, would test this? IE still is the marketplace leader and a huge portion of other folks will miss your magnificent writing because of this problem.

  166. Great, google took me stright here. thanks btw for this. Cheers!

  167. You are truly a excellent webmaster. The website loading speed is amazing. It seems that you are doing any distinctive trick. In addition, The contents are masterwork. you’ve performed a excellent activity on this matter!

  168. google got me here. Cheers!

  169. I like the valuable information you provide to your articles. I’ll bookmark your blog and check again here frequently. I’m somewhat sure I will learn many new stuff right here! Best of luck for the next!

  170. Hello, here from yahoo, i enjoyng this, I come back soon.

  171. hello there and thanks in your information ? I have definitely picked up something new from right here. I did alternatively experience some technical points the use of this web site, since I experienced to reload the site lots of occasions previous to I may just get it to load correctly. I were wondering if your hosting is OK? No longer that I am complaining, however sluggish loading circumstances times will very frequently have an effect on your placement in google and could injury your high quality score if advertising and marketing with Adwords. Anyway I am adding this RSS to my email and can glance out for much extra of your respective interesting content. Ensure that you replace this once more very soon..

  172. Usually I don’t read article on blogs, but I would like to say that this write-up very forced me to try and do so! Your writing style has been surprised me. Thanks, very nice article.

  173. I have interest in this, danke.

  174. I have interest in this, danke.

  175. Yeah bookmaking this wasn’t a risky decision outstanding post! .

  176. I’ve been browsing on-line greater than three hours nowadays, but I never discovered any interesting article like yours. It is pretty price sufficient for me. In my view, if all site owners and bloggers made just right content as you probably did, the net can be a lot more helpful than ever before.

  177. I cherished as much as you will obtain carried out proper here. The comic strip is attractive, your authored subject matter stylish. however, you command get bought an shakiness over that you would like be delivering the following. unwell for sure come further beforehand again since precisely the similar nearly a lot frequently inside of case you protect this hike.

  178. I like the helpful information you provide in your articles. I will bookmark your weblog and take a look at once more right here frequently. I’m rather sure I will be informed many new stuff proper right here! Best of luck for the next!

  179. I was discussing with a good friend of my own around this and also regarding upvc doors as well. I feel you made a lot of good points here, we are excited to find out more material from you.

  180. My brother suggested I might like this web site. He was totally right. This submit truly made my day. You can not imagine simply how much time I had spent for this information! Thank you!

  181. You actually make it seem so easy with your presentation but I find this topic to be actually something that I think I would never understand. It seems too complex and extremely broad for me. I’m looking forward for your next post, I’ll try to get the hang of it!

  182. I like this website its a master peace ! Glad I found this on google .

  183. I have interest in this, danke.

  184. There’s terrific modifications on the style of this website, I definitely like that. My site is relating to Arvind Pandit Kansas and currently there are plenty of things to be done, I am currently a rookie in web design. Be careful!

  1. Pingback: GVK Biosciences

  2. Pingback: check out

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Translate »
error: Content is protected !!