مسکن / قسط وار / اسے ٹوٹ کر چاہا ہم نے ۔۔۔ قسط 5

اسے ٹوٹ کر چاہا ہم نے ۔۔۔ قسط 5

اسے ٹوٹ کر چاہا ہم نے ۔۔۔ قسط 5

”تم؟“ زرگل نے حیرت سے اسے پرسکون انداز میں گاڑی کے ساتھ ٹیک لگا کر کھڑے دےکھا۔ اسکائی بلیو سوٹ پر اپنے مخصوص ہیئر اسٹال میں اسے ناگواری سے گھورتی وہ سیدھی دل میں اترتی محسوس ہوئی۔

”بے شک مجھے دےکھ کر لڑکیاں اپنے ہوش گنوا بیٹھتی ہیں لےکن تم تو لگتا ہے کبھی ہوش میں ہی نہیں آﺅ گی۔“ گلاسز ہاتھ میں پکڑتے ہوئے وہ براہ راست اس کی ساحر آنکھوں میں دےکھتے ہوئے فکر مندی سے بولا تو وہ ذرا سا سنبھلی شاید اسے احساس ہو گیا تھا کہ میثم کی آمد کو اس نے کچھ زیادہ ہی سیریس لے لیا تھا۔

”اےک تو تمہیں خوش فہمیاں بہت ہیں اپنے بارے میں۔ مجھ سے فلرٹ کرنے سے پہلے یاد رکھا کرو کہ میں تم سے اےک برس تین ماہ بڑی ہوں۔“ شولڈر بیگ کو خوا مخواہ پھر سے کندھے پر رکھتے ہوئے وہ اپنی مخصوص دھمکی دے گئی تو میثم بے ساختہ مسکرادیا۔ وہی مسکراہٹ جس سے وہ چڑتی تھی۔

”فلرٹ کے راستے میں یہ عمر آسکتی ہے لیکن محبت عمر سے نہیں دل سے کی جاتی ہے۔ اور دل کہتا ہے کاش تم تمام فرق بھلا دو۔“ اتناہی تعظیم سے اس کے لئے فرنٹ ڈور کھولتے ہوئے وہ بنا اس کی سمت دےکھے ہونٹوں پر مدھم مسکان لئے گویا ہوا لےکن اس نے جیسے کچھ سنا ہی نہیں۔ خاموشی سے گاڑی میں بیٹھ گئی۔ شاید وہ میثم کے احساسات کو نظر انداز کرنے کا ٹھان چکی تھی۔ اور اس کے یہی انداز میثم کو اس کے زیادہ قریب کرتے جاتے تھے۔

”آج آفس نہیں گئے؟“ میثم کی گاڑی اسٹارٹ کرتے ہی وہ نارمل انداز میں بولی۔

”گیا تھا‘ لےکن مجھے لگا شاید تم ناراض ہو مجھ سے تو خود کو روک نہیں سکا۔ سوچا تمہیں یونیورسٹی سے پک کر کے گھر چھوڑدوں اور تم سے سوری کرلوں۔“ ویو مرر پر نظریں ٹکائے وہ انتہائی سنجیدگی سے بولا تو زرگل الجھی سی نظروں سے اسے دےکھنے لگی۔

”سوری مگر کس لئے….؟“

”وہ‘ میں نے رات کو تمہارا مگ زبردستی اٹھا لیا تو تمہیں برا لگا ہوگا اسی لئے تم نے رات کا کھانا بھی نہیں کھایا۔“

”میثم! یہ کیا دیوانہ پن ہے؟“ وہ ششدر سی اسے دےکھے گئی۔ شاید اسے یقین نہیں آرہا تھا کہ وہ لاپروا سا نظر آنے والا شخص اس کے لئے اتنا حساس ہو سکتا تھا۔

”شکر ہے تم نے اسے میرا بچپنا نہیں کہا۔ ناراضگی تو مجھ سے کسی کی بھی برداشت نہیں ہوتی۔ اور تم تو بہت خاص ہو ناں‘ مےرے لئے۔“

”شٹ اپ میثم! اتنی سیریس بات کب تھی وہ بھلا کہ تم اتنی لمبی وضاحتیں دے رہے ہو۔ یہ ٹھیک ہے وہ مگ مجھے بہت عزیز ہے۔ وہ مام نے مجھے مےری برتھ ڈے پر دیا تھا اور میں اسے کسی سے شیئر نہیں کرتی لےکن تم….“

”لےکن‘ میں تو بہت خاص ہوں ناں۔“ وہ اس کا فقرہ کاٹتے ذرا سا اس کی سمت جھکتے ہوئے شرارت سے بولا تو وہ بری طرح تپ گئی۔ وہ جتنی بھی کوشش کرتی لےکن میثم عباس کاظمی کی بے اختیار یوں کو اوائیڈ نہیں کر سکتی تھی۔ اس کی گندمی رنگت میں گھلتی سرخی اور بے پناہ عتاب میثم کے ہونٹوں پر سجی مسکراہٹ غائب کر گیا۔

”میں نہیں جانتا زر‘ محبت میں لوگ کیا کرتے ہیں لےکن….“

”پلیز میثم‘ مجھ سے ایسی کوئی بات نہ کرو‘ پتا نہیں وہ زندگی کا کون سا لمحہ تھا جب میں نے اپنے سارے دکھ تم سے کہہ دئے۔ پھر تم برامانو گے لےکن یہ سچ ہے کہ بجائے مےرے غم کو سمجھنے کے تم اپنی لاپروا حرکتوں سے مےرے دکھ میں اضافہ کر رہے ہو۔ میں بہت کمزور ہوںمیثم! مزید بدنامیاں سہنے کی ہمت نہیں ہے مجھ میں۔ اور محبت…. ہوں چھوڑ دو یہ بچپنا‘ محبت دکھ کے سوا کچھ نہیں دیتی۔ مجھے تم بہت عزیز ہو میثم! میں تمہیں دکھ سے بچانا چاہتی ہوں۔ مےری زندگی کا مقصد کچھ اور ہے لےکن میں کبھی بھی تمہاری اہمیت سے انکار نہیں کر سکتی۔ ہاں یہ سچ ہے تم مےرے لئے خاص ہو‘ تبھی تو میں نے تم پر بھروسہ کیا اور….“

”لےکن میں نے تم سے محبت کی ہے۔ اور مجھے تم سے بھی اہمیت نہیں‘ محبت چاہئے۔“ اس کی بات مکمل ہونے سے پہلے وہ ضدی لہجے میں بولا تو زرگل نے ٹھٹک کر اسے دےکھا لےکن اس کے مزید کچھ بولنے سے پہلے میثم نے جھٹکے سے گاڑی گھر کے سامنے روکی تو وہ اےک لمحے کا بھی انتظار کئے بنا کھٹ سے گاڑی کا دروازہ بند کرتی اندر کی طرف بڑھ گئی۔ میثم کے دل میں جیسے کوئی الاﺅ دہک اٹھا تھا۔ اس نے گاڑی فل اسپیڈ میں واپس موڑی‘ زرگل کے لہجے کی کرختگی اس کی روح پر آبلے ڈالتی محسوس ہو رہی تھی۔

”تم واقعی محبت کے معنی سے انجان ہو زر جھوٹ کہتی ہو تم کہ تم نے مجھ پر بھروسہ کیا ہے‘ بھروسہ ایسا ہوتا ہے کیا؟ تمہارے ساتھ مےری محبت کی طاقت ہے اور تم خود کو کمزور کہتی ہو۔ بھروسہ کیا تو ہوتا زر‘ سارے زمانے سے لڑ سکتا ہوں صرف تمہارے لئے۔میں تمہیں خود دےکھنا چاہتا ہوں اور تم ان دکھوں کو بھلانا ہی نہیں چاہتیں۔ یہ میر ابچپنا نہیں ہے۔یہ تو مےری محبت ہے‘ اگر میں تم سے ہر بار ان ہی دکھوں پر بات کروں تو کیا پھر تم مجھے اپنا ہمدرد جانو گی۔ میں بہت بولتا رہتا ہوںزر‘ لےکن شاید یہ مےری کمزوری ہے کہ میں کسی سے بھی اس کے دکھوں پر بات کرتے ڈر جاتا ہوں۔ تو تم سے کیا بات کروں۔ تمہارے مام کی ‘ ڈیدی کی‘ زربخت کی یا شہباز خاکوانی کی۔ دکھ تو سبھی بڑے ہیں بھلا میں کس دکھ پر‘ تمہیں روتا ہوا‘ پھر سے تڑپتا ہوا دےکھوں۔ مےرے ہاتھوں پر آج بھی تمہاری آنکھوں سے بہتے آنسوﺅں کا لمس باقی ہے۔ میں بہت بہادر ہوں زر‘ لےکن میں تمہیں روتا ہوا نہیں دےکھ سکتا۔ لےکن شاید تم اسے بھی میر ابچپنا ہی کہو۔“

شام کے سائے آہستہ آہستہ گہرے ہوتے جا رہے تھے اور وہ زرگل کے تصور سے لڑتے لڑتے جانے کہاں سے کہاں نکل آیا تھا۔

٭٭٭

وہ کہا کرتا تھا کہ وہ بدل نہیں سکتا‘ وہ سوچتا تھا وہ ہمیشہ اپنے دکھوں کو چھپا کر مسکراتے رہنے کا چلن نہیں بدلے گا لےکن وہ بدل گیا تھا۔ محبت نے اسے بدل دیا تھا۔ اس کی مسکراہٹیں‘ ہر پل بولتے رہنے کی عادت جانے کہاں کھو گئی‘ اسے تو خبر بھی نہ ہوئی‘ وہ جانے کب تک اسی بے خبری کے عالم میں جیئے جاتا کہ تحریم نے اسے چونکادیا۔

”تم بدل گئے ہو میثم! تمہاری آنکھیں‘ تمہارے ہونٹوں کے ساتھ مسکراتی نہیں ہیں‘ کیا بات ہے؟“ تحریم نے اس کی ڈارک راﺅن آنکھوں کی بجھی روشنیوں کا سبب پوچھا تو وہ چونک گیا لےکن اگلے ہی لمحے جب وہ بولا تھا تو اس کے لہجے کا اعتماد بحال ہو چکا تھا۔

”وہم ہے آپ کا‘ آپ کو تو پتہ ہے کہ میثم عباس کاظمی کبھی نہیں بدل سکتا۔“

”تم بدل سکتے ہو یا نہیں یہ الگ بحث ہے لےکن یہ یقین کر لو کہ تم جھوٹ کبھی اچھا نہیں بول سکتے‘ اچھا یہ بتاﺅ کہیں کوئی سیانی تو نہیں مل گئی؟“ معنی خیز لہجے میں کہتے ہوئے تحریم نے بالکل نشانے پر تیر لگایا تو وہ اےک لمحے کے لئے چپ سا ہو گیا پھر یاسیت سے سر ہلاتے ہوئے گویا ہوا۔

”ملی تو سہی لےکن اسے بھی کوئی سیانا چاہئے تھا مجھ سا دیوانہ نہیں۔“

”واٹ؟“ زرگل اتنی احمق تو نہیں لگتی۔ اب بھلا تم سے اچھا کون ہے۔“ تحریم اےک دم روانی سے بولتی چلی گئیں تو میثم ششدر سا انہیں دےکھے گیا۔ زرگل کا نام انہوں نے کیسے آسانی سے جان لیا تھا۔ جبکہ وہ تو انہیں اس سلسلے میں کچھ بھی نہ بتانے کی ٹھان چکا تھا۔

”اب یوں اسٹوپڈ انداز میں مت گھورو مجھے۔ تم نہ بتاﺅ تو کیا میں اندھی ہوں‘ ڈائننگ ٹیبل پر جب وہ آکر بیٹھی تھی تو تم نے صرف اےک نظر اسے دےکھا تھا۔ جانتے ہو میثم اس اےک نظر میں کتنی روشنیاں ‘ کتنے رنگ بھرے تھے اس لڑکی کے لئے اور بس وہی اےک نظر مےری گرفت میں آگئی۔ اچھا اب بنو مت بتاﺅ مجھے قصہ کیا ہے آخر؟ مجھے اپنادوست کہتے ہو اور مجھی سے دل کی باتیں چھپاتے ہو۔“ تحریم نے محبت سے اس کے بال بگاڑتے ہوئے شکوہ کیا تو وہ بے بس ہو گیا۔ اپنے دل کی اےک اےک بات وہ کسی معمول کی طرح کہتا چلا گیا۔ اپنی بے ساختہ محبت‘ زرگل کا خود ساختہ گریز اور دل میں اٹھتے طوفانوں کا ہر لفظ اس نے تحریم کو کہہ سنایا۔

”اےک برس تین ماہ بڑے ہونے کے زعم میں وہ مجھے کچھ سمجھتی ہی نہیں ٹھیک ہے میرا انداز غلط تھا شاید اظہارِ محبت یوں نہیں کیا جاتا لےکن مےرے خوف نے مجھ سے وہ سب کہلوا دیا‘ میں نے اس کی آنکھ میں آنسو دےکھے تو جانے کیسے میں نے اسے کہہ دیا کہ مجھے اس سے…. تحریم میں ڈر گیا تھا۔ کچھ نہ کہہ سکنے کی آگ میں میں نے زہیر چاچو کو برسوں سے جلتے دےکھا تھا اور شاید یہی خوف مےری کمزوری بن گیا۔ وہ کہتی ہے اب مجھ پر بھروسہ ہے لیکن جب میں اس کے ہونٹوں پر ہنسی سجانے کی خواہش کروں تو وہ اسے میرا بچپنا قرار دے دیتی ہے۔ میں محبت سے تھکنے لگا ہوں۔ میں نے زہیر چاچو کی تنہائی دےکھی ہے تحریم! اور اب میں بھی ان ہی کے راستے پر چل پڑا ہوں۔ میں ایسا نہیں ہونا چاہتا لےکن اس محبت نے مجھے تنہا کر دیا۔ مجھے ہر پل یہ خیال ستاتا ہے کہ شاید میں اس سے اپنے دل کی بات نہ کہتا تو اچھا ہوتا۔ مجھ سے اس کی بے قدری سہی نہیں جا رہی تحریم۔ میں کیا کروں؟“

”میثم ! تم نے جو بھی کیا وہ سب درست تھا۔ وہ تو پگلی ہے تمہارا اظہار اسے خود سے ملائے گا میثم۔ وہ یوں ہی تو اپنی اہمیت جانے گی۔ پلیز‘ تم خود کو زہیر سے مت ملاﺅ۔ وہ تنہا نہیں برباد ہوا‘ اس نے اپنے ساتھ پورے خاندان کو تباہ کردیاہے۔ محبت میں ہار اور جیت کا مار جن رکھنا چاہئے۔ تم اسے پانے کی‘ اس کی زندگی میں خوشیاں لانے کی ہرکوشش کرو لےکن آخری فیصلہ خدا پر چھوڑ دو‘ جس خدا نے تمہارے دل میں اس کی محبت ڈالی ہے۔ وہی اسے تمہارا نصیب بھی بنائے گا۔ بس محبت کے رستے میں ہمت کبھی نہ ہارنا۔“ تحریم کے الفاظ اس کے دل میں نئی توانائیاں پیدا کر رہے تھے وہ اےک بار پھر زرگل کی بے اعتنائیاں بھولنے لگا تھا۔

٭٭٭

”دےکھا تم نے کتنی اہمیت ہے مےری…. تحریم یہاں صرف مےری شادی کے لئے آئی ہیں۔“ رشنا نے اترا کر اسے اطلاع دی۔

”اوہو تو بنا ہی لیا آپ نے اس بے چاری لڑکی کو بے وقوف۔ ویسے رشنا تحریم نے مجھے گھر پر ہی بتا دیا تھا کہ آئی تو اپنے کام سے ہوں لےکن چلو رشا کو بھی اس بار نمٹا جاﺅں گی۔“ میثم نے تحریم کے ارادوں سے اسے باخبر کیا تو وہ فوراً روہانسی ہو گئی۔

”شٹ اپ میثم! ہر بات میں اپنی ناک مت گھسیڑا کرو۔ اور رشنا تم بھی ہمیشہ اس کی باتوں آجاتی ہو۔ میں واقعی تمہارے لئے آئی ہوں۔ اب اس کی سزا یہ ہے کہ اس نے جو ہمارے درمیان غلط فہمیاں پیدا کرنے کی کوشش کی ہے‘ اس کے جواب میں ہم قطعی لاتعلقی اختیار کر لیں اس سے۔ اٹھو‘ تمہارے کمرے میں چلتے ہیں مجھے اپنی شاپنگ دکھاﺅ۔“ تحریم نے قطعی تعلقی کا اعلان کرتے ہوئے رشنا کا ہاتھ پکڑا اور اس کے کمرے کی طرف بڑھ گئیں تو میثم مکمل طور پر ضوفشاں پھوپھو کی طرف متوجہ ہوا۔

”اچھا ہے اسی بہانے ہمیں اپنی باتیں کرنے کا موقع ملے گا۔ کتنے دن ہو گئے ناں پھوپھو‘ ہمیں ساتھ بیٹھنے کا موقع ہی نہیں ملا۔“ وہ اٹھ کر پھوپھو کے پاس رکھے کشن پر آبیٹھا اور ان کی گود میں لاڈ سے سررکھ دیا تو پھوپھو مسکرا دیں۔ ذرا سا جھکتے ہوئے انہوں نے اس کے ماتھے پر پیار کیا اور اس کا چہرہ ہاتھوں کے پیالے میں لیتے ہوئے گویا ہوئیں۔

”کبھی کبھی سوچتی ہوں میثم تم نہ ہوتے تو پتا نہیں ہماری زندگی کتنی بدرنگ ہوتی۔ تمہاری ہنسی تمہاری پیاری باتیں زندہ ہونے کا احساس دلاتی ہیں۔“

”پھوپھو! اےک بات بتائیں‘ اتنا پیار کرتی ہیں آپ مجھ سے لےکن اگر میں کسی ایسی لڑکی سے شادی کرنا چاہ ہوں جو آپ سب کے معیار پر پوری نہ اترتی ہو تو کیا پھر بھی آپ مجھے یوں ہی پیار کریں گی یا….؟“

”یہ کیسا سوال ہے میثم؟“ وہ اس کے اچانک سوال پر چونک گئیں۔

”پلیز پھوپھو! مےری بات کا جواب دیں۔ مےرے لئے آپ کا جواب بہت اہمیت رکھتا ہے۔ کیا آپ مجھے پھر بھی اتنا ہی چاہیں گی یا آپ کے پیار میں کمی آجائے گی؟“ میثم پر جیسے کوئی جنون سا طاری ہو گیا تھا۔ اس کے ضدی لہجے پر پھوپھو چند ثانےے خاموش رہیں پھر سنجیدگی سے بولیں۔

”ہماری زندگی میں بہت دکھ ہیں میثم! اور ہماری سبھی امیدیں تم بچوں سے ہیں۔ ہمیں امید ہے تم ہمیں مایوس نہیں کرو گے لےکن اگر کبھی ایسا ہوا تو میں پہلے تمہیں قائل کرنے کی ہر ممکن کوشش کروں گی لےکن تمہیں پھر بھی اپنا فیصلہ درست لگے تو میں تمہارا ساتھ دوں گی۔ مجھے یقین ہے تم جسے چاہو گے اس میں کچھ تو خاص ہوگا اور آئندہ یہ سوال مت کرنا۔ حالات جو بھی ہوں پیار کبھی کم نہیں ہوتا بیٹا۔“ ضوفشاں پھوپھو کے الفاظ پر وہ خاموش نظروں سے انہیں دےکھتا رہا۔ ان کے لفظوں سے اسے اپنے لئے بے پناہ محبت کا احساس ملا تھا۔ وہ اس کے لئے ہر کسی سے لڑنے کو بھی تیار تھیں۔

”تو یہی ساتھ آپ نے اسماءخالہ کا کیوں نہیں دیا؟“ سوال تھا یا دھماکہ کتنے ہی لمحے پھوپھو بے یقین نظروں سے اسے دےکھتی رہیں۔ شاید انہیں امید نہیں تھی کہ میثم کبھی ایسا سوال بھی کر سکتاہے۔

”اگر پیار کم نہیں ہوتا تو وہ جو گھر بھر کی لاڈلی تھیں اےک ہی لمحے میں غیر کیسے ہو گئیں؟ کہ انہوں نے آگ میں جلنا چاہا اور آپ میں سے کسی نے بڑھ کر انہیں روکا ہی نہیں۔ آپ لوگوں نے انہیں ہمیشہ زہیر چاچو کے رشتے سے چاہا۔ پیار دیا اور اس دھوکے میں آپ نے بھلا ہی دیا کہ وہ خود بھی کوئی جیتا جاگتا وجود ہیں۔ سب نے انہیں سینت سینت کر رکھا اور ان کے احساسات بھلا دئےے۔ پھوپھو آپ سے تو بہت دوستی تھی ان کی پھر آپ نے انہیں اکیلا کیوں چھوڑ دیا؟ اب صرف اتنا کہوں گا انہوں نے بہت مشکل زندگی گزاری ہے وہ بہت بیمار ہیں۔ اگر آپ ان کی غلطی بھلا دیں تو شاید ان کی روح پر چھایا بوجھ کم ہو جائے۔ کوئی تو ہو جو ان کا غم بھی سمجھے ہو سکتا ہے ان کے لئے دل میں ذرا سی وسعت پیدا کرنے سے ہمارے دکھوں کا ازالہ ہوجائے۔“ میثم آہستگی سے کہتا چلا گیا۔ پھوپھو کی مسلسل خاموشی نے اسے حوصلہ دیا تھا۔ ضوفشاں پھوپھو سر جھکائے بیٹھی تھیں میثم نے نرمی سے ان کا چہرہ اوپر کیا تو دنگ رہ گیا۔ ان کی آنکھیں آنسوﺅں سے لبریز تھیں۔ پتا نہیں کون کون سے ناسور تھے جن کے در میثم کے الفاظ نے جگا دئےے تھے۔

”یہ کیا ڈرامے بازی ہے۔ تم نے مےری مما کو رلا کیوں دیا؟“ رشنا کی آواز پر وہ دونوں بمشکل سنبھل پائے۔ ضوفشاں پھوپھو نے تیزی سے اپنی آنکھیں رگڑ ڈالیں۔

”بولئے مما کیا کہا ہے اس میثم کے بچے نے آپ کو؟“ ضوفشاں پھوپھو کے قریب بیٹھتے ہوئے اس نے اپنی بانہیں ان کے گلے میں ڈالتے ہوئے پوچھا تو میثم فورا ًاپنی جون میں واپس آگیا۔

”ارے یہ تو خوشی کے آنسو ہیں‘ پھوپھو خوش ہیں کہ اب بہت جلد ان کی تم جیسی بے کار بیٹی سے جان چھوٹنے والی ہے۔“

”میثم بہت بدتمیز ہو تم“ رشنا نے خفگی سے کشن اٹھا کر اسے دے مارا تو رشنا کے بگڑے تیوروں نے سب کو ہنسنے پر مجبور کر دیا۔ پھوپھو نے محبت بھری نظروں سے میثم کو رشناسے الجھتے دےکھا وہ سچ میں ان کی بے رنگ زندگی کی خوشی تھا اور بہت سی نئی آنے والی خوشیوں کا سبب بھی بننے والا تھا۔

٭٭٭

”اےک خاموش جنگ ہے علی بھیا اور زہیر بھیا میں۔ جس کا انہوں نے اظہار تو کبھی نہیں کیا لےکن ہمارے درمیان یہ جو اتنی دوریاں ہیں یہ ان ہی کی سردمہری کا نتیجہ ہےں۔ اسماءکی شادی علی بھیا نے کروا تو دی لےکن ان میں بھی اتنا حوصلہ نہیں تھا کہ وہ یہ خبر خود زہیر بھیا کو دیتے۔ زہیر بھیا روز ہی فون کیا کرتے تھے۔ لےکن ہم میں سے کوئی بھی انہیں اس بارے میں نہیں بتا سکا۔ ہمارے گھر میں ہر وقت صف ماتم بچھی رہتی۔ آنسو اور بس اسماءکی بے راہ روی کی باتیں ۔ کیسے اےک محبت کی خاطر وہ ہم سب کی برسوں کی محبت بھول گئی تھی۔ اسماءایسا بھی کر سکتی ہے ہم میں سے تو کسی نے سوچا تک نہ تھا لیکن ہونی کو کون ٹال سکا ہے۔ زہیر بھیا اسماءکی شادی کے بیس دن بعد ہی گھر لوٹ آئے۔ اسماءان سے کبھی فون پر بات نہیں کرتی تھی اس لئے انہوں نے کبھی اس کی غیر موجودگی کو محسوس نہیں کیا۔ وہ یوں اچانک آکر ہمیں سرپرائز دینا چاہتے تھے لےکن یہاں ایسی حقیقت ان کی منتظر تھی کہ وہ ساکت رہ گئے۔ محبت مضبوط سے مضبوط انسان کو توڑ کر رکھ دیتی ہے۔ تم مانو گے میثم اس روز پہلی بار میں نے زہیر بھیا کی آنکھوں میں آنسو دےکھے۔ اسماءکو ہمیشہ ان کی بے رخی کا گلہ رہا تھا لےکن اگروہ اس وقت ان کی آنکھوں میں اپنے لئے محبت دےکھ لیتی تو شاید تمام عمر انہیں بے حس کہنے پر آنسو بہاتی‘ اور اگلے ہی روز وہ جس طرح اچانک آئے تھے ویسے ہی چپ چاپ واپس چلے گئے اور ان کی یہی خاموشی علی بھیا کو اپنی ہی نظروں میں مجرم بناگئی۔ وہ بھی آہستہ آہستہ ہم سے کٹتے چلے گئے۔ اب وہ دونوں اےک دوسرے سے بات بھی کرتے ہیں تو یوں جیسے اجنبی ہوں۔ پھر تم ہی بتاﺅ یہ فاصلے اب کیسے ختم ہو ں گے؟“ ضوفشاں پھوپھو نے اسے اےک اےک کر کے بیتے وقت کی تما حقیقتیں بتا دی تھیں۔ ان کے سوال پر وہ چند لمحے خاموش رہا پھر آہستگی سے سر ہلاتے ہوئے گویا ہوا۔

”سب ٹھیک ہوگا پھوپھو! یہ سب جو ہوا اس کی وجہ یہی تھی کہ آپ سب نے اےک دوسرے پر بھروسہ نہیں کیا۔ زہیر چاچو نے اپنی محبت پر بھروسہ نہیں کیا…. اسماءخالہ نے زہیر چاچو کی خاموشی کو شک سے دےکھا۔ اور بابا نے اسماءخالہ کی خواہش کو تو دےکھا لےکن زہیر چاچو کے جذبوں کا نہیں سوچا۔ اور پھر آپ سب نے زہیر چاچو سے تمام حقیقتوں کو چھپا لیا تو انہیں صدمہ تو ہونا ہی تھا۔ شاید آپ میں سے کوئی انہیں جذباتی سہارا دیتا تو وہ یوں نہ ٹوٹتے۔ لےکن اب بہت وقت گزر گیا ہے۔ پھر بھی انہیں واپسی کا سفر کہیں سے تو شروع کرنا ہے۔“ اتنا کہہ کر وہ اٹھ کھڑا ہوا تو ضوفشاں پھوپھو خاموشی سے اسے سن رہی تھیں بری طرح چونک گئیں۔

”میں اسماءسے ملنا چاہتی ہوں میثم!“ میثم ان کی اس قدر اچانک فرمائش پر چونک کر مڑا۔ وہ ان سے اتنی جلدی ان الفاظ کی امید نہیں کر رہا تھا۔ ابھی کچھ عرصہ پہلے تو اس نے انہیں اسماءخالہ کے خلاف بولتے سنا تھا اور آج…. وہ آنکھوں میں موٹے موٹے آنسو لئے بڑی آس سے دےکھ رہی تھیں اس کی طرف۔

”ملیں گے….لےکن ٹھیک وقت پر…. ابھی وہ ملک میں نہیں ہیں۔ حیدر انکل علاج کے لئے انہیں لندن لے گئے ہیں۔ باقی آپ زرگل سے معلوم کریں۔ اسے اس وقت آپ سب کی محبتوں کی بہت ضرورت ہے۔ اوکے میں چلوں ۔ تحریم او رپلوشہ بھابی کو ڈرائیور لینے آجائے گا۔ گھر کی طرف جاتے ہوئے اےک عجیب سی سرشاری کی کیفیت اسے اپنی گرفت میں لے رہی تھی۔ کسی اےک دل میں ہی سہی وہ زرگل کے لئے احساس پیدا کرنے میں کامیاب ہو چکا تھا۔ لےکن ابھی اس کے لئے بہت سی محبتیں جمع کرنی تھیں۔ اتنی کہ اب محبتوں کے عوض وہ اپنے سارے غم بھولنے پر مجبور ہو جائے اور جب وہ ہنسنا اور خوش رہنا سےکھ جائے گی تو وہ جانے گی میثم عباس کاظمی کی انمول محبت تو زندگی سے بھی بڑھ کر قیمتی تھی اور پھر وہ تمام جذبے بھلا کر ہمیشہ کے لئے اس کی بانہوں میں چلی آئے گی۔ کتنے بہت سے خواب تھے جو اس اےک کامیابی نے میثم عباس کاظمی کی آنکھوں میں سجا دئےے تھے۔ اور گیٹ سے گاڑی اندر کرتے ہی اس کی سرشاری میں کی گنا اضافہ ہو گیا۔ کیونکہ بالکل سامنے وہ دشمن جاں موجود تھی۔ لان کی گھاس پر آلتی پالتی مارے سامنے کتابوں اور نوٹس کا ڈھیر لگائے وہ پوری توجہ سے پڑھنے میں مصروف تھی۔ اس دن کے بعد سے میثم نے اس سے بات چیت بالکل چھوڑ رکھی تھی اور وہ ایسی کٹھور تھی کہ اس نے خود سے اےک بار بھی میثم کو مخاطب نہ کیا تھا۔ پتا نہیں وہ ہر لمحہ میثم سے کس محاذ آرائی میں مبتلا رہتی تھی۔

انسان سوچتا تو بہت کچھ ہے لیکن ہوتا وہی ہے جوکاتب تقدیر نے لکھ دیا ہوتا ہے۔ میثم نے اسے زہیر عباس کاظمی سے بات کرنے کے لئے کہا تھا لےکن وقت کیا چال چلنے والا ہے اس سے وہ دونوں بے خبر تھے۔ اس شام ”کاظمی ہاﺅس“ میں بہت عرصے بعد قہقہے گونجے تھے۔ تحریم کے آنے کی خوشی میں ان سب نے جیسے اپنے دکھوں سے نظر چرانے کے لئے یہ موقع ترتیب دیا تھا۔ بابا کے علاوہ سب ہی تو موجود تھے۔ امی‘ ضوفشاں پھوپھو‘ ضیغم بھیا‘ پلوشہ بھابی اور رشنا…. تحریم کے مزے مزے کے قصوں میں وقت تیزی سے گزرتا جا رہا تھا لیکن وہ سب ہر فکر سے بے نیاز خوش گپیوں میں مصروف تھے۔ سوائے میثم کے۔ سب کے ساتھ باتیں کرتے کرتے اس کی نظر بار بار زرگل کی تلاش میں بھٹک جاتی تھی۔ حالانکہ وہ جانتا تھا کہ زرگل کبھی بھی اس خوشگوار ماحول میں تلخی گھولنے یہاں نہیں آئے گی لےکن اس ضدی دل کا کیا کرتا۔ تحریم کی کسی بات پر سب کا مشترکہ قہقہہ گونجا تھا اور اسی وقت فون کی بیل بج اٹھی۔ ان سب میں سے کوئی بھی متوجہ نہیں تھا اس لئے میثم کو اٹھنا پڑا۔

ایکسکیوزمی‘ کیا آپ سب خاموش ہو ں گے۔ مجھے دوسری طرف سے آواز سنائی نہیں دے رہی۔“ میثم چلایا تھا اور سب یوں خاموش ہو گئے جیسے میثم کے حکم کے انتظار میں ہوں۔

”اوہ…. زہیر چاچو ہیں۔ جی چاچو! یہاں سب ٹھیک ہے آپ کو پتا تو ہے جہاں تحریم موجود ہوں‘ وہاں خیریت ہی رہتی ہے۔“ تحریم کی طرف شرارت سے دےکھتے ہوئے وہ زہیر چاچو سے کہہ رہا تھا۔ اس کی شرارت پر سب کے ہونٹوں پر مسکراہٹ بکھر گئی تھی۔ اور دوسری طرف سے زہیر عباس کاظمی نے پوچھا تھا۔

”کیا تمہارے قریب بھابی موجود ہیں میثم؟“

”جی ہاں لیں امی!چاچو آپ سے بات کرنا چاہتے ہیں۔“ اس نے ریسیور امی کو پکڑایا اور اپنی جگہ پر واپس آبیٹھا۔

”جیتے رہو تم کیسے ہو؟ ہاں سبھی تو ہیں‘ کیا اسپیکر آن کر دوں؟“ امی زہیر عباس کاظمی کے سوالوں کے جواب دیتی چونکی تھیں اور پھر انہوں نے ٹیلی فون سیٹ سینٹرل ٹیبل پر لا رکھا اور اسپیکر آن کر دیا۔

”بولو‘ زہیر! میں نے اسپیکر آن کر دیا ہے۔“

”بھابی اس وقت کیا یہاں سب مےری آواز سن رہے ہیں؟“ زہیر عباس کاظمی کی گھمبیر آواز ابھری تھی اور وہ سب پورے دھیان سے ان کی طرف متوجہ ہو گئے تھے۔ سب کے دل میں یہی وسوسہ جاگا‘ جانے کیا ہونے والا ہے؟ کیونکہ آج سے پہلے زہیر عباس کاظمی نے کبھی یوں سب سے اےک ساتھ مخاطب ہونے کی خواہش ظاہر نہیں کی تھی۔

”ہاں زہیر! ہم سب تمہیں سن رہے ہیں۔ بولو ناں بیٹا! کیا ہوا ہے۔ تم ٹھیک تو ہو؟ ہمارے دل تو ہول رہے ہیں۔“

”ارے پریشانی والی کوئی بات نہیں…. اچھا یہ تو بتائےے آپ کے ساتھ کون کون موجود ہے؟“ انہوں نے جیسے ٹالنے کی کوشش کی۔

”یہ کیا مذاق ہے زہیر! میں نے کہا ناں سب ہیں۔ سوائے تمہارے بھیا کے ۔ وہ اےک سمینار کے سلسلے میں اسلام آباد گئے ہیں تم….“

”پلیز بھابی مےری خاطر سب کے نام لے کر بتائےے کون کون ہے اس وقت آپ کے ساتھ۔“ امی کے جھنجلاہٹ کے باوجود وہ بضد رہے تو امی کو ہی ہار ماننا پڑی۔

”مےری سامنے ضوفشاں ہے‘ اس کے ساتھ ضیغم بیٹا ہے‘ رشنا ہے‘ پلوشہ چائے بنانے جا رہی تھی لےکن تمہارے فون کا سن کر وہ بھی حیران کھڑی ہے۔ تحریم بھی ہے۔ اور اس کے گھنٹے سے لگا تمہارا لاڈلا میثم بھی موجود ہے۔ تمہیں کون چاہئے؟“

”اچھا یہ بتائےے زرگل کہاں ہے؟“ زہیر عباس کاظمی نے اتناہی نارمل انداز میں پوچھا تھا۔ لےکن وہاں موجود ہر شخص اپنی جگہ سن ہی تو رہ گیا بھلا کس میں اتنی ہمت تھی کہ زہیر عباس کاظمی کے سوال کا جواب دیتا۔ سب پر چھائے سناٹے کو زہیر کی آواز نے ہی توڑا۔

”بھابی پلیز آج خاموش نہ رہئے آپ سب کی اس خاموشی نے برسوں پہلے مجھے ہمیشہ کے لئے تنہا کر دیا تھا۔ آپ کی خاموشی نے مےرے اندر بھی ہمت نہ پیدا ہونے دی کہ میں اپنے ساتھ ہونے والی زیادتی کی شکایت کرتا۔ کسی کو مجرم ٹھہراتا‘ برسوں سے مےرے اندر آپ لوگوں کی اس وقت کی خاموشی نے ڈیرا ڈال رکھا ہے۔ اور اب آپ اےک بار پھر مےرے ساتھ وہی سب دہرانے جا رہے تھے۔ بھابی آپ سے سب سے زیادہ شکایت ہے مجھے۔ مےری خاطر اپنی لاڈلی بہن کی خوشی‘ غم سے تو منہ پھیر لیا آپ نے…. اور آج اسی کی بیٹی کو اپنے گھر کا حصہ بنالیا آپ نے….؟“ زہیر چاچو کے الفاظ پر میثم تو دنگ ہی رہ گیا وہ اس بات کو اس رنگ میں بھی لے سکتے ہیں یہ تو اس نے سوچا تک نہ تھا۔

”نہیں زہیر‘ وہ یہاں تمہارے بھیا کی مرضی سے رہ رہی ہے۔“ امی نے تڑپ کر کپکپاتے لہجے میںدیور کی بدگمانی مٹانا چاہی۔

”بھیا کی مرضی‘ اس بار بھی ان ہی کی مرضی‘ کیوں بھابی‘ آپ کی اپنی کوئی مرضی نہیں ہے‘بھیا کی مرضی ہر بار آپ کا دل کیسے مان لیتا ہے؟ بھیا کی مرضی تھی تو اسماءکا غلط فیصلہ چپ چاپ مان لیا ‘ بھیا کی مرضی پر اسے ہمیشہ کے لئے بے آسرا کر دیا‘ اور اب بھیا کی مرضی پر اس کی بیٹی کو اپنالیا‘ اپنے گھر میں۔“

”زہیر میں….“

”بھابی پلیز مجھے بولنے دیں‘ آج برسوں بعد تو مےری خاموشی ٹوٹی ہے اور جانتی ہیں‘ مےری خاموشی کی وجہ اسماءتھی۔ میں سوچتا تھا شاید بھیا کا فیصلہ درست تھا۔ اسے جسے آپ سب جان سے بھی عزیز رکھتے تھے‘ اسے آ پ نے کسی غلط ہاتھ میں تو نہیں سونپا ہوگا لےکن میں نہیں جانتا تھا آپ لوگ اتنے بے حس ہو گئے تھے…. بھابی بھیا ہمارے بزرگ ہیں‘ ان کے ہر فیصلے کی میں نے عزت کی ہے‘ لےکن اسماءکے ساتھ آپ سب نے بہت برا کیا‘ اسے اکیلا کر دیا‘ آپ لوگوں نے…. نہ بھیا نے اس پر کوئی مان جتایا اور نہ آپ نے۔“ وہ جوں جوں بول رہے تھے ان سب پر ان کے الفاظ کا مفہوم کھلتا جا رہا تھا۔ امی کی آنکھوں سے زار و قطار آنسو بہہ رہے تھے اور وہ کہہ رہے تھے۔

”بھابی! آپ سبھی نے اسے اتنا لاڈ پیار دیا‘ ہر آزادی دی اور پھر اےک دم سے ہی سب کنارہ کش ہو گئے تو اسے تو یوں ہی بھٹکنا تھا۔ کسی نے اس سے بھی تو اس کے مسائل پوچھے ہوتے‘ بے شک اس کے اس قدر بھٹک جانے میں میرا کردار بھی بہت بڑا ہے لےکن بھابی! آپ نے تو اسے اس کی اپنی نظروں میں ہی گرا دیا۔ بھابی! ضوفی تم بھی سن رہی ہو ناں مجھے؟ آج میں نے اپنی موت کی دعا مانگی ہے۔“

”بھیا یوں مت کہیں۔“ ضوفشاں پھوپھو کی ان الفاظ نے جیسے جان ہی نکال دی۔

”ہوں ذرا بھی اچھا نہیں لگا مجھے تمہارا یوں پروا کرنا‘ میں نے آج جو منظر دےکھا ہے اس سے تو کہیں بہتر تھا کاش ‘ کاش میں مر گیا ہوتا۔ بھابی! میں نے آپ کی اسماءکی اس قدر خراب حالت میں دےکھا ہے کہ اپنی زندگی سے نفرت ہونے لگی ہے۔ بھابی! اس کے سیاہ گھنے بال جن پر جانے آپ کیا کیا حربے آزمایا کرتی تھیں سفید ہو چکے ہیں۔ بھابی! اس کی آنکھیں جو زندگی کا احساس دلاتی تھیں ان میں موت سے بھی زیادہ خوفناک سناٹا چھایا محسوس ہو رہا تھا۔ ڈاکٹر نے بتایا اب وہ پہلے سے بہت بہتر حالت میں ہے لےکن ضوفی وہ بول نہیں سکتی۔ ہاتھ پاﺅں نہیں ہلا سکتی ہماری بے حسی نے اس پر لمحہ ہنستی گاتی پیاری سی لڑکی کو مار ڈالا ‘ حیدر اس کا بہت خیال رکھ رہا ہے لےکن اس کی اےک نظر میں میں نے پڑھ لیا‘ کہ کتنے دکھ سہے ہیں اس نے۔ مجھے دےکھ کر اس کے آنسو ہی نہیں رک رہے تھے۔ اب تم ہی بتاﺅ ضوفی جسے ہمیشہ مسکراتے ہی دےکھا‘ جس کی خوشی کے احساس میں ساری زندگی گزاردی‘ کیا اس کی آنکھوں میں آنسو دےکھ کر موت کے لئے دل ضد نہی کرے گا؟“ زہیر عباس کاظمی گلوگیر لہجے میں بہت ہمت سے بولتے چلے جا رہے تھے۔ اس لمحے وہ جس قیامت کی زد میں تھے اسے محسوس کر کے ان سب کی آنکھیں اشک بار تھیں۔ اپنے ہر درد کو چھپا کر رکھنے والے زہیر عباس کاظمی دکھ کی کس نہج پر تھے کہ خود پر باندھی تمام بندشیں توڑتے وہ خود بھی بیتے لمحوں پر ماتم کناں تھے اور ان سب کو بھی رلا رہے تھے۔ کچھ لمحے دونوں طرف مکمل خاموشی چھائی رہی صرف آنسو تھے اور بہت سی یادیں پھر زہیر عباس کاظمی ذرا سا کھنکھارے تھے۔ شاید انہوں نے ان لمحوں میں اےک بار پھر خود پر قابو پالیا تھا لےکن کوشش کے باوجود وہ اپنے لہجے میں چھپے آنسوﺅں کی آمیزش نہ چھپاپائے۔

”بھابی! بھیا اس سے بہت پیار کرتے ہیں دےکھئے اس بار بھی اس کی فرمائش بن کہے مان گئے‘ اس کی بیٹی کو بنا کچھ پوچھے گھر میں جگہ دے دی۔ میثم نے بتایا ہے مجھے زرگل نے آپ کو کچھ نہیں بتایا۔ بھابی! وہ بول نہیں سکتی لےکن آپ لوگوں کی آوازیں سن کر شاید اسے پھر سے زندگی سے پیار ہوجائے۔ بے شک اس بار بھی فیصلہ بھیا کی مرضی پر چھوڑ دیں لےکن ہمارا کفارہ یہی ہوگا کہ ہم سب اسے تنہائی کا احساس نہ ہونے دیں اور ہاں اس کی بیٹی کو بھی بہت پیار دےجئے گا تاکہ وہ اسماءکو بتا سکے کہ کاظمی ہاﺅس کے لوگ آج بھی محبت کرنا جاتے ہیں۔ بس اور کیا کہوں…. اللہ حافظ۔“ زہیر عباس کاظمی نے صاف لفظوں میں اپنی خواہش کا اظہار کر کے سلسلہ منقطع کر دیا تھا لےکن امی کو اتناہوش تک نہ تھا کہ اسپیکر آف کر دیتی۔ سب ہی اپنی سوچوں میں محو تھے میثم آہستگی سے اٹھا اور امی کے قریب جھکتے ہوئے اسپیکر آف کر تے ہوئے وہ جوں ہی سیدھا ہوا اسے ٹھٹک جانا پڑا۔ پتا نہیں وہ کب سے یہاں موجود تھی۔ اس کی سیاہ آنکھوں کے کنارے بھیگ رہے تھے۔

٭٭٭

”سنو خالہ زاد! تم اس رابطے کو کچھ بھی نام دو‘ بھروسہ‘ اعتماد‘ دوستی یا ایسا ہی کچھ اور میں تو اسے محبت ہی کہوں گا۔“

آج پہلی بار اس کے اظہار کے جواب میں زرگل نے اسے ٹوکنے کی اپنی بڑائی جتانے کی کوشش نہیں کی تھی۔ بلکہ بہت خاموشی سے سرجھکاتے ہوئے اس نے اپنی تمام تر توجہ میثم پر سے ہٹالی ۔ میثم کو اس کے گریز کا یہ نیا انداز بھی بڑا چیلنجنگ لگا۔ میثم سے بچنے کا وہ ہر بار نیا طریقہ نکالتی تھی اور میثم کو اس لمحے انتظار تھا جب اس کے پاس گریز کے تمام حربے ختم ہو جانے تھے تب بھلا محبت کے سوال اسے کہاں پناہ ملنی تھی اور پھر جب وہ فریش ہو کر نیچے آیا وہ تب بھی اسی پوز میں سر جھکائے جانے کس جہان کے سفر پر تھی۔

”چلیں؟“ اس کے قریب رکتے ہوئے میثم نے شوخ لہجے میں پوچا تو وہ آہستگی سے سرہلاتی کھڑی ہو گئی۔ میثم تیزی سے اس کے برابر ہوا تو اس نے اےک خفا سی نظر میثم پر ڈالی لےکن کسی خفگی کا اثر نہ لینے کا تہیہ میثم پہلے ہی کر چکا تھا۔

”تو پھر زر؟“ گاڑی راستے پر ڈالتے وہ اےک بار پھر اس کی طرف متوجہ ہوا تو زریوں چونکی جیسے پتا نہیں میثم نے کیا پوچھ لیا ہو۔

”ارے تم اتنا ڈر کیوں گئی ہو۔ میں تو یہ پوچھ رہا تھا تو پھر تم خوش ہو اب؟“ میثم نے اس کے اڑے حواسوں کامزہ لیتے ہوئے بات بنائی تو وہ اےک گہرا سانس لیتے ہوئے گویا ہوئی۔

”ہاں یوں لگتا ہے اب کوئی ٹینشن باقی نہیں رہی۔ علی بابا کے لوٹتے ہی خالہ امی ان سے بات کریں گی اور پھر مام سے‘ اوہ میثم مام کتنی خوش ہوں گی۔ اور ان کو یہ خوشی میں تو شاید کبھی نہ دے پاتی اگر تم نہ ہوتے۔“ وہ بے ساختہ کہہ گئی۔

”تو مانتی ہو ناں‘ میثم عباس کاظمی کا جادو۔ ایسا تو کبھی ہوا ہی نہیں کہ میں نے کچھ سوچا ہو اور وہ مجھے نہ ملا ہو۔“ وہ مغرور سا بولا تو زرگل کے ہونٹوںپر مسکراہٹ بکھر گئی۔ میثم کی صلاحیتوں سے تو اسے انکار نہ تھا۔

”بہت خود پسند ہو رہے ہو‘ یاد رکھو ملتا وہی ہے جو نصیب میں لکھا ہوتا ہے۔“ وہ بزرگانہ متانت سے بولی تو میثم دل ہی دل میں پیچ و تاب کھا کر رہ گیا کسی نہ کسی صورت وہ اپنی کرنی کر ہی جاتی تھی۔

”بے شک لےکن اگر نیت سچی ہو اور ارادہ مضبوط ہو تو نصیب بدلا بھی جا سکتا ہے۔ دےکھو زر! اس وقت میں بہت اچھے موڈ میں ہوں۔ میں کسی بحث میں الجھنا نہیں چاہتا۔“ میثم نے بڑا تاک کر نشانہ لگایا۔

”ایکسکیوزمی! تم یہ کہنا چاہتے ہو کہ میں تم سے بحث میںالجھنا چاہتی ہوں۔“

”آف کورس‘ میں ایسا نہ کہوں تو بھی حقیقت تو یہی ہے۔ ذرا میں نے تم سے بات کی نہیں اور تم نے بحث شروع کر دی۔ حد سے زیادہ جھگڑالو ہو تم۔“ میثم نے فیصلہ کن انداز میں کہا تو وہ اس لقب پر تڑپ ہی تو گئی۔ ساری بے نیازی بھلائے وہ جھٹکے سے اس کی طرف مڑی۔

”میں جھگڑالو ہوں یا تمہاری باتیں ہی ایسی ہوتی ہیں۔ غصہ دلانے والی۔ دوسروں کو الزام دینے سے پہلے انسان کو اپنے گریبان میں بھی جھانک لینا چاہئے۔ تم خود کو کوئی بہت توپ چیز سمجھتے ہو۔“

”اب دےکھو‘ جھگڑا کون شروع کر رہا ہے تمہاری بات….“

”جھگڑا تم کرو یا میں بات تو اےک ہی ہے۔ ویسے کیا بات ہے زر‘ ہم کچھ زیادہ ہی جھگڑا نہیں کرتے ہیں شاید محبت بہت بڑھ جائے تو جھگڑا بھی….“

”شٹ اپ میثم‘ گاڑی روکو مجھے تمہارے ساتھ کہیں نہیں جانا۔“ میثم کی بات سمجھتے ہوئے وہ چلائی تو اس کے جھنجلانے پر میثم ہنسنے لگا۔

”اب اتنے مینرز تو ہیں مجھ میں کسی کو بیچ راستے میں چھوڑ دینا مےرے لئے ممکن نہیں۔ راستہ چاہے زندگی کا ہو یا محبت….“

”پلیز میثم تمہاری تان اسی اےک لفظ پر آکر ہی کیوں ٹوٹتی ہے محبت کے معنی بھی جانتے ہو کیا؟“ میثم کی بات کاٹتے ہوئے وہ شاید کسی لیکچر کے موڈ میں تھی لےکن آج میثم اسے بولنے کا موقع نہیں دینا چاہتا تھا۔ تبھی بے نیازی سے شانے اچکاتے ہوئے گویا ہوا۔

”نہیں معنی کا تو پتا نہیں لےکن محبت کرنا ضرور جانتا ہوں۔ اتنا معلوم ہے کہ تمہاری آنکھوں میں آنسو دےکھتا ہوں تو روئیں روئیں میں آگ دہک اٹھتی ہے۔ دل چاہتا ہے سارے جہان کی خوشیاں تمہارے قدموں میں ڈھیر کر دوں اور تم صرف مسکراﺅ…. پتا نہیں محبت کی تعریف کیا ہوگی لےکن اتنا علم ہے زر! تم مسکراتی ہو تو تمہاری آنکھوں میں جلتی روشنیاں مجھے تمام کائنات کے اندھیرے مٹاتی محسوس ہوتی ہیں…. میں بہت لاپرواہوں لےکن تمہاری پروانے مجھے ہر لمحہ بے سکون کر رکھا ہے۔ شاید تمہیں یہ محبت نہ لگے کہ تمہارے خیال سے تو مجھے محبت کے معنی نہیں معلوم لےکن میں نے اس لاعلمی میں بھی محبت کو ہر لمحہ خود پر مہربان پایا ہے۔ مجھے لگتا ہے زر محبت کے حصول کے لئے میں ساری دنیا سے لڑنے کی طاقت رکھتا ہوں۔ ابھی میں نے تمہیں بتایا ناں میں جو چاہتا ہوں پالیتا ہوں‘ تو اس کی وجہ میرا محبت پر بھروسہ ہے…. اور محبت کو تو اس بات پر کوئی اعتراض نہیں کہ میں اس کے معنی نہیں جانتا۔“

”میثم تم….“

”ہاں جانتا ہوں میں تم سے اےک برس تین ماہ چھوٹا ہوں اور مجھے تمہارے بارے میں ایسا نہیں سوچنا چاہئے یہ یا ایسی ہی کوئی بات کہنے والی ہوناں لےکن فرق تو تب پڑے گا ناں جب میں اس حقیقت کو مانوں‘ دےکھو میں اپنی اسٹڈیز مکمل کر چکا ہوں اور تم ابھی تک پڑھ رہی ہو اس طرح….“

”یہ کیا ثبوت ہوا‘ میں نے اپنے تین سال ضائع کئے ہیں اور تم….“

”اےک بات بتاﺅ زر! اگر یہ عمر کا فرق نہ ہو تو کیا تم مجھ سے محبت کرو گی؟“ زر گل کی بات کاٹتے ہوئے اس نے گمبھیر لہجے میں پوچھا اور بس زرگل کی ساری طر ح داری ہوا ہوگئی۔ میثم عباس کاظمی کے جذبوں میں گندھے لہجے نے اسے گنگن کر دیا وہ چاہ کر بھی کوئی جواب نہ دے پائی اور میثم سے بچنے کے لئے وہ چپ چاپ رخ پھیر گئی تو میثم اپنا بے ساختہ قہقہہ نہ رو ک پایا۔

۔۔۔۔ جاری ہے ۔۔۔۔

*-**-**-*

بارے KAHAANY.COM

Check Also

” اسے ٹوٹ کر چاہا ہم نے……قسط 2 "

زہیر چاچو کے ڈانٹنے کے باوجود اس نے گھر میں اپنی آمد کی اطلاع نہیں …

307 comments

  1. Texas has concealed hand gun owners, Texas is working on taking our nation back as a&#c716;8ountry— again for this very type of thing. The kids are so caught up these days on all of tese horrible things. Most don’t even have a clue of hope, Jesus much less parents that are there available for them. So much to say, so sad. I just pray for everyone that breathes air for safety and their life, salvation in Jesus.

  2. Enjoyed reading through this, very good stuff, thankyou. "Nothing happens to any thing which that thing is not made by nature to bear.” by Marcus Aurelius Antoninus.

  3. Hay. Anton makes new friends easily.

  4. Sympathizing. I lost his book, but he doesn’t hold it against me.

  5. Greetings! Very useful advice within this post! It’s the little changes
    that make the most significant changes. Thanks a lot for sharing!

  6. Terrific article! This is the type of information that are meant to be shared
    across the internet. Disgrace on Google for no longer positioning this put up upper!
    Come on over and discuss with my website . Thanks =)

  7. What’s up to every one, since I am in fact eager of reading this webpage’s post to be updated on a regular
    basis. It includes pleasant material.

  8. Good post however , I was wanting to know if you could write
    a litte more on this subject? I’d be very thankful if you could elaborate a little bit more.
    Kudos!

  9. Hello there, You have done a great job. I will certainly
    digg it and personally recommend to my friends.
    I am confident they’ll be benefited from this website.

  10. Hello there! I know this is kinda off topic however I’d figured I’d ask.
    Would you be interested in exchanging links or maybe guest authoring
    a blog article or vice-versa? My website addresses a lot
    of the same topics as yours and I believe we could greatly benefit from each other.
    If you are interested feel free to shoot me an email.
    I look forward to hearing from you! Great blog
    by the way!

  11. Very good post. I’m dealing with many of these issues
    as well..

  12. Have you ever thought about including a little bit more than just your articles?
    I mean, what you say is fundamental and everything.
    However think of if you added some great photos or videos to give your posts more,
    "pop”! Your content is excellent but with images and clips, this
    site could certainly be one of the most beneficial in its niche.
    Amazing blog!

  13. Hello, always i used to check webpage posts here early in the break of
    day, because i like to find out more and more.

  14. If you desire to increase your knowledge just
    keep visiting this website and be updated with the most up-to-date information posted here.

  15. I’ll right away take hold of your rss feed as I can’t in finding your e-mail subscription link or newsletter service.
    Do you have any? Please permit me recognise so that I may subscribe.
    Thanks.

  16. Hello I am so excited I found your blog page, I really found you by accident, while I was searching on Digg
    for something else, Nonetheless I am here now and would just like to say
    cheers for a remarkable post and a all round entertaining blog (I
    also love the theme/design), I don’t have time to look over it all
    at the moment but I have book-marked it and also added your RSS feeds, so when I have time I will be back to read a lot more, Please do keep up the superb job.

  17. Thanks for sharing your thoughts. I truly appreciate your efforts and I will be waiting for
    your next write ups thank you once again.

  18. It’s awesome to go to see this web site and reading the views of all colleagues regarding this article,
    while I am also eager of getting familiarity.

  19. What you composed was very logical. But,
    think on this, what if you were to create a killer post
    title? I mean, I don’t want to tell you how to run your website, however suppose you added a title that grabbed
    people’s attention? I mean اسے ٹوٹ کر چاہا ہم نے ۔۔۔ قسط 5 – کہانی is a little vanilla.
    You could peek at Yahoo’s home page and note how they create news headlines to grab
    people to open the links. You might try adding a video or a related picture or two to grab readers excited about everything’ve got
    to say. Just my opinion, it might bring your blog a little livelier.

  20. I’ve been surfing online more than 4 hours today, yet
    I never found any interesting article like yours. It’s pretty worth enough for me.
    In my opinion, if all website owners and bloggers
    made good content as you did, the internet will be much more useful than ever before.

  21. I am now not positive where you are getting your information, however good topic.

    I needs to spend a while finding out much more or working out more.
    Thank you for wonderful information I was looking for this info for my
    mission.

  22. Hey there! I know this is kinda off topic however I’d figured I’d ask.

    Would you be interested in exchanging links or maybe guest authoring a blog article or vice-versa?
    My website addresses a lot of the same topics as yours and I think we could greatly benefit from each other.

    If you might be interested feel free to shoot me an email.
    I look forward to hearing from you! Great blog by the way!

  23. Excellent article. Keep writing such kind of info on your blog.
    Im really impressed by your site.
    Hi there, You have performed an excellent job.

    I will definitely digg it and personally recommend to my friends.

    I am confident they’ll be benefited from this website.

  24. Link exchange is nothing else however it is just placing the other person’s
    website link on your page at suitable place and other person will also do
    similar for you.

  25. It’s going to be ending of mine day, however before ending I
    am reading this great article to increase my know-how.

  26. Hello colleagues, its fantastic piece of writing on the topic
    of tutoringand fully defined, keep it up all the time.

  27. I was recommended this blog by way of my cousin. I’m now not certain whether this put up is written through him as no one else
    know such targeted about my trouble. You are amazing!
    Thank you!

  28. I savour, result in I found exactly what I was taking a look for.
    You’ve ended my four day lengthy hunt! God Bless you man. Have a great day.
    Bye

  29. Asking questions are truly nice thing if you are not understanding anything totally, but this
    paragraph offers pleasant understanding yet.

  30. Howdy! I could have sworn I’ve visited this
    site before but after going through some of the articles I
    realized it’s new to me. Anyways, I’m certainly delighted I came
    across it and I’ll be book-marking it and checking back regularly!

  31. I must thank you for the efforts you have put in penning this website.
    I really hope to see the same high-grade blog posts from you in the future as well.
    In fact, your creative writing abilities has motivated me to get
    my own, personal blog now 😉

  32. you’re in point of fact a excellent webmaster.

    The web site loading velocity is amazing. It kind
    of feels that you are doing any unique trick. In addition, The contents
    are masterwork. you have performed a fantastic process in this matter!

  33. Great beat ! I wish to apprentice while you amend your website, how could i subscribe for a blog site?
    The account aided me a acceptable deal. I had been a little bit acquainted of this your
    broadcast offered bright clear idea

  34. you’re really a good webmaster. The web site loading pace is amazing.
    It sort of feels that you’re doing any distinctive
    trick. Moreover, The contents are masterpiece. you have done a great activity
    in this topic!

  35. Its like you read my mind! You seem to know a lot about this, like you wrote the book in it or something.
    I think that you could do with some pics to drive the message home a little bit, but other than that, this is magnificent blog.

    An excellent read. I will certainly be back.

  36. Hi to every one, the contents existing at this website are in fact amazing for
    people knowledge, well, keep up the good work fellows.

  37. Good web site you’ve got here.. It’s difficult to find
    excellent writing like yours nowadays. I honestly appreciate people like you!
    Take care!!

  38. It’s very straightforward to find out any topic on web as compared to books, as I found this post at this web site.

  39. clonazepam for seizures clonazepam tab 1mg clonazepam brand name [url=http://www.netvibes.com/clonazepamonline ]kriadex clonazepam 2mg[/url]. clonazepam 1mg pictures 5mg clonazepam symptoms of withdrawal from clonazepam what is clonazepam used for . clonotril 2 mg side effects price of clonazepam . how long does clonazepam last clonazepam dose clonazepam .5 mg tablet buy codeine online clonezepam clonazepam online

  40. At this moment I am ready to do my breakfast, later than having my breakfast coming over again to read more news.

  41. It’s in point of fact a nice and helpful piece of info.

    I’m satisfied that you shared this useful info with us.

    Please keep us informed like this. Thanks for sharing.

  42. hello!,I like your writing very much! share we keep up a correspondence more about your post on AOL?

    I require an expert in this house to resolve my problem.
    May be that’s you! Having a look forward to peer you.

  43. My friends and I get together often.
    http://www.roundbubble.com/forum/showthread.php?tid=171033
    Thanks in favor of sharing such a good thought, post is nice, thats why i have read it fully.

  44. Yesterday the boss called her on the carpet for being rude to the coworkers.
    http://simplemachines.tylerstauss.com/index.php?topic=272116.msg300764
    It’s wonderful! That’s wonderful!

  45. My partner and I stumbled over here by a different web address
    and thought I may as well check things out. I like what
    I see so now i am following you. Look forward to checking out your web page repeatedly.

  46. Hey are using WordPress for your blog platform?
    I’m new to the blog world but I’m trying to
    get started and create my own. Do you require any coding
    knowledge to make your own blog? Any help would be really appreciated!

  47. He often tries to pick a fight with me.
    Great! Beautiful! Wonderful!

  48. Mr. Brown, I have a bone to pick with you. My mail was lost because of you.
    Surprisingly good post.

  49. She isn’t cut out to be a surgeon. He’s cut out to be a leader.
    Oh, how could you?

  50. I work hard. Even so, I like my job.
    Don’t get mad!

  51. Yes! Finally someone writes about h1z1 items.

  52. АЛКОВЕРИН АКТИВИРУЕТ РЕЖИМ АЛКОГОЛЬНОГО ОТТОРЖЕНИЯ
    С ALCOVIRIN выпить ПРОСТО НЕ УДАСТСЯ!

    Это первый биогенный растительный комплекс, способствующий выработке непереносимости алкоголя при совместном приеме капель и спиртных напитков, вызывая тошноту и его полное отторжение организмом!

    Кроме того, он оказывает мощное оздоровительное действие, устраняя алкогольную интоксикацию и способствуя восстановлению правильной работы органов и систем.

    Официальный сайт: http://alcovirin.bxox.info

  53. Admiring the dedication you put into your site and in depth information you offer.
    It’s nice to come across a blog every once in a while that isn’t the same out of date rehashed
    material. Wonderful read! I’ve saved your site and I’m including your RSS feeds to my Google account.

  54. When I originally commented I clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox and now each time a comment is added I get four emails with the same comment. Is there any way you can remove me from that service? Thanks!

  55. Hi, I think your blog might be having browser compatibility issues. When I look at your website in Ie, it looks fine but when opening in Internet Explorer, it has some overlapping. I just wanted to give you a quick heads up! Other then that, amazing blog!

  56. Набор мебели в спальню состоит обычно из кровати, тумбочки к ней, шкафа, столика и комода. Центральное место в гарнитуре занимает кровать, на нее в первую очередь обращают внимание при выборе мебели. Покупателям всегда хочется купить кровать дешево, но советуем при покупке присмотреться к качеству ее составляющих элементов. На цену изделий влияют материал изготовления, фурнитура, размеры, производственные затраты (работа дизайнера, обработка на станках, сборка). В нашем магазине можно найти разнообразную мебель для спальни и купить кровать недорого. Москва приглашает жителей города посетить множество мебельных салонов и магазинов, где найдется мебель для самых взыскательных покупателей.
    Уют в спальне зависит не только от удобной мебели, но и от элементов дизайна: штор, покрывал, ковриков, картин. Чтобы создать благоприятную атмосферу для сна, рекомендуется проветривать на ночь комнату, а постельное белье сбрызнуть лавандовой водой. Освещение спальни должно быть мягким, можно включать на ночь ночник. На рынке представлено множество разновидностей ночников, от обычных лампочек до ночников-проекторов, которые проецируют на потолок изображение звездного неба.

    Официальный сайт: http://1stbest.info/

  57. Having read this I believed it was rather enlightening. I appreciate you
    spending some time and energy to put this article together.
    I once again find myself personally spending a lot of
    time both reading and posting comments. But so what,
    it was still worth it!

  58. Have you ever considered writing an e-book or guest authoring on other sites?
    I have a blog centered on the same ideas you
    discuss and would love to have you share some stories/information.
    I know my viewers would appreciate your work. If you’re even remotely interested, feel free
    to send me an e mail.

  59. Здравствуйте! Делала тест на беременность, он показал две полоски вторая . приеме Джес скудные месячные у подавляющего большинства женщин. . Врач назначила препараты после месячных, но они так и не пришли. . Поэтому я рекомендую Вам лично с заключением УЗИ подойти на прием к . biomanix30.moykrest.ru

  60. Stikbox Первый в мире чехол-селфи палка!

    Stikbox совмещает в себе французский дизайн.
    Немецкое качество сборки.
    Непередаваемое удобство в использовании
    и самое главное мобильность и стиль!

    – Монопод сделан из легкого и прочного сплава легированной стали и алюминия.
    – Крепление надежное! Телефон не упадет даже при сильной тряске!
    – Беспроводное соединение через Bluetooth® до 10 метров (можно использовать как пульт ДУ для смартфона).
    – Поддерживает iOS и Android устройства.

    Официальный сайт: http://stikbox.bxox.info

  61. Вкуснейший экзотический плод – мангустин, стал настоящим открытием в диетологии!
    Он содержит РЕКОРДНОЕ количество полезных веществ, стимулирующих активное жиросжигание и снижающих вес!
    Сироп мангустина растопит до 10 кг жира за 2 недели!
    Спаситесь от ожирения и сократите риск инфаркта, диабета и гипертонии на 89%.
    Перейти на сайт: http://mangjoo77.mangoosteen.com/

  62. п»їThe Hospitality Of Singapore Hotels

    Planning of boundless to Singapore? The city offers diverse behavior to make your excursion most enjoyable. Apart from its rare heritage, amazing mood, and many other attractions such as music, festivals, and acting; brilliant dining and shopping facilities the city welcomes visitors with convivial hospitality navy. In actuality, hotels in Singapore are known for their unmatched affection and open hospitality navy.

    International visitors forever look for something single and different. They also want a convenient and hassle-free quarters and dining navy during their dwell. Singapore offers the same and more. Visiting Singapore is a fun and exciting experience gratitude to the hotels in Singapore.

    People also want to have matchless experience that they can revere and disclose with their faster and dearer. With their single way of ration travelers, they make every second of your sojourn a memorable one.

    Getting eminence accommodation is one of the most crucial aspects of our tours and for that target reserving lodge scope/s is also very important to escape any kind of in inconvenience at last minute. Finding a right lodge in Singapore is not tiring. As all other navy you will find Singapore hotels reservation navy very satisfactory as well.

    To make your journey one of the most pleasurable trips of your time, you sure necessary good forecast. Whether it’s miserly or expensive, every lodge in Singapore offers top hall military. Book your span/s in onslaught as forecast in progress is forever considered good to ensure a convenient roaming.

    One of the most important considerations for every tourist is the finances. If you are looking ahead for an inexpensive tour, Singapore shoddy hotels are there to supply you. However, these reduced hotels don’t propose reduced navy.

    The Singapore inferior hotels proposal broad limit of choices to elect from. These hotels present admirable lodge accommodation army that involve several navy and services. These value hotels have every level mass about hygiene, comfort, and safety.

    Most of these Singapore shoddy hotels deal spherical the timer space services. Restaurants at these hotels are very tastefully furnished and supply an open variety of dishes. There lounges and bars also offered in most of the hotels. With such quality hotels, you can enjoy your lodge in the city with almost every pleasure lacking spending a wealth.

    If you are one with rumbling pockets, you may wish to holiday in luxury hotels. There are many Singapore luxury hotels that present every kind the comfort and chic to visitors. Equipping with modern services and facilities, these luxury hotels cater their guests with top class services. You will find quarters rightly adorned incorporating the sample and society of Singapore.

    Singapore hotels tender all kinds of information regarding hotel accommodation. Avail these services along with Singapore hotel reservation services to book area/s at these Singapore reduced hotels as well as Singapore luxury hotels.

    http://hceap.info/hotel/best-time-to-book-a-hotel-last-minute.php

  63. I every time spent my half an hour to read this weblog’s
    articles everyday along with a mug of coffee.

  64. Существует особая категория мебели, которую предлагают магазины мягкой мебели – офисная. Офисные диваны и кресла отличаются от моделей для дома внешним видом, качеством обивки, конструкцией. Правильно подобранная офисная мебель улучшит качество труда сотрудников, позволит принять на высшем уровне деловых партнеров и клиентов, создаст благоприятную атмосферу в помещении.
    Сейчас, наверное, каждый магазин мягкой мебели в Москве предлагает различные варианты офисной мебели, основной чертой которой является надежность и долговечность. Несмотря на активную эксплуатацию, диваны и кресла должны иметь срок службы около десяти лет. Такой длительный срок достигается с помощью прочного каркаса и качественной обивочной ткани.
    Обивка офисной мягкой мебели может подвергаться воздействию повышенной температуры и воздействию жидкостей (в офисах очень часты случаи проливания на мебель кофе или чая, также сотрудники и посетители любят ставить на подлокотники горячие кружки). Поинтересуйтесь качеством обивки и наполнителя дивана, посетив магазин мягкой мебели. Москва – средоточие офисов и бизнес-центров, их грамотная обстановка поможет в ведении бизнеса.

    Официальный сайт: http://pronews24.ru/

  65. I’m excited to find this web site. I wanted to thank you for ones time due to this wonderful read!!
    I definitely liked every bit of it and I have you saved as a favorite
    to look at new information on your site.

  66. ever think about hermosa pinterest marketing plus facebook marketing plus facebook marketing? I enjoyed reading this. hobbies include redondo beach jesse grillo and hermosa beach seo.

  67. My partner and I stumbled over here coming from a different page and thought I might check things
    out. I like what I see so now i am following you.
    Look forward to going over your web page yet again.

  68. Thanks for writing this. love jesse grillo and . Nice read.

  69. Nice read. working on jesse grillo and jesse grillo. This information is magnificent.

  70. Thanks for writing this. i love product advertising sculpting and learning to pilot a plane.

  71. Thanks for writing this. like board sports and jet sprint boat racing.

  72. Makes high roi affiliate marketing structures manhattan beach.

  73. Good job on this article! This really answered my problem. Oh my goodness! an amazing article. Some nice points there.

  74. Hey, that’s a clever way of thinking about it. Your post is absolutely on point!

  75. Oh my goodness! an incredible article. I enjoy the knowledge you provide here and can’t wait to take a look when I get home. Son of a gun, this is so helpful!

  76. ALCO BLOCKER АКТИВИРУЕТ РЕЖИМ АЛКОГОЛЬНОГО ОТТОРЖЕНИЯ
    С ALCO BLOCKER выпить ПРОСТО НЕ УДАСТСЯ!

    Это первый биогенный растительный комплекс, способствующий выработке непереносимости алкоголя при совместном приеме капель и спиртных напитков, вызывая тошноту и его полное отторжение организмом!

    Кроме того, он оказывает мощное оздоровительное действие, устраняя алкогольную интоксикацию и способствуя восстановлению правильной работы органов и систем.

    Официальный сайт: http://alcoblocker.cteamshops.com

  77. Крем от псориаза "Anti Psori Nano” – псориаз можно вылечить!

    Anti Psori Nano» может использоваться
    при любых видах и формах псориаза,
    в том числе и тяжелых!

    КЛИНИЧЕСКИ УСТАНОВЛЕНО, ЧТО ПОМИМО ПСОРИАЗА «ANTI PSORI NANO»
    ПОМОГАЕТ ПРИ ЛЕЧЕНИИ ТАКИХ ЗАБОЛЕВАНИЙ КОЖИ, КАК

    Дерматофитоз
    Онихомикоз
    Кандидозная паронихия
    Микозы кожи и ногтей, вызванные дерматофитами и/или дрожжами
    Разноцветный лишай
    Фолликулит
    Трихофитии
    Кожный лейшманиоз
    Себорейный дерматит
    Грибковый сепсис
    Экзема
    Герпес
    Угревая сыпь

    А если «Anti Psori Nano» помогает другим, значит, она поможет и вам!

    Миф. Псориаз развивается у людей, пренебрегающих гигиеной или ведущих асоциальный образ жизни. Если один человек в семье заболел псориазом, а потом это же заболевание диагностировано у остальных, то причина кроется в общей наследственной предрасположенности, а вовсе не в физическом контакте с больным, псориаз передается по наследству. Вопрос о том, передается ли псориаз от человека к человеку вирусным путем, получил отрицательный ответ. Если псориаз проявился раньше, то его рецидивы могут повторяться намного чаще. Сам псориаз многие медики склонны называть психосоматическим заболеванием, возникающем во многом из-за нервных и психических расстройств. Существуют данные, что такие нарушения провоцируют дисгармонию микрофлоры желудка с кишечником, что ведет к дерматозам, таким как, например псориаз волосистой части головы. Как уже говорилось ранее, псориаз могут спровоцировать стресс и тревога, но не поймите меня неправильно, стресс не всегда вреден: кратковременный стресс может дать вам заряд энергии и стимул к действию. Глеб, 37 лет (Кировоград) Совсем недавно хотел снова обратиться к врачам, уже к хирургу решился пойти, кругленькую сумму приготовил, но сейчас мне это не нужно! Поскольку заболевание было на начальной стадии, всего за 10 дней от его признаков не осталось и следа.

    Вот что говорят о Anti Psori Nano
    в программе Елены Малышевой "Здоровье” на Первом: http://antipsori1.pomogishop.com

  78. That’s the thinking of a creative mind Anyhow, fantastic blog! I truly appreciate your efforts and I am waiting for your next post. Wow, that’s a really clever way of thkinnig about it!

  79. It’s like you wrote the book on it or something. Great post! i love manhattan beach seo redondo marketing and hermosa beach marketing. need help with hermosa real estate agent instagram marketing structures plus adwords structures? were you aware there is business that delivers real estate agent instagram marketing and adwords structures? Extremely helpful article, please write more. I enjoy the knowledge you provide here and can’t wait to take a look when I get home.

  80. No complaints on this end, simply a good piece. I couldn’t resist commenting. Exceptionally well written! Make your list and boot the post.

  81. I truly appreciate this post. there is a hermosa beach data-mining campaigns company working with online business hermosa beach, developing memerable data-mining marketing campaigns.

  82. Hit me up! I’m bored to death at work so I decided to browse your website on my iphone during lunch break.

  83. I’m shocked at how fast your blog loaded on my cell phone. I am continually browsing online for tips that can help me. Thank you! In any case I’ll be subscribing to your feed and I’m hoping you write once more very soon! Such a deep answer!

  84. We Can Write Your Paper For You – EssayErudite.com

    Can You [url=https://essayerudite.com/write-essay-for-me/]Write My Essay for Me[/url] ? How many times do students worldwide ask this question without finding an answer?
    We’d rather not check the official statistics. At the same time, essays appear to be probably among the most popular academic assignments.
    Students from various education establishments need to complete them constantly. If you are among those lucky ones, feel free to contact our customer service department and opt for an essay writing help

  85. Thesis Writing Service – EssayErudite.com

    If you look for a trustworthy [url=https://essayerudite.com/thesis-writing-service/]thesis writing service[/url] and want to benefit from a higher grade, your editors, proofreaders, and instructors are here to lend you a hand.
    Some students afraid of hiring professional writers due to ethical issues. As a result, they fail the course due to various reasons not able to defend their degree.
    You should note that there is nothing wrong with opting for a thesis writing service. EssayErudite is certainly the best place for that.

  86. Хотите узнать подробнее, currency exchange thailand australia [url=http://thailandi.info/bangkok]Show more![/url]

    цены экскурсии в паттайе 2017
    лучшие экскурсии в паттайе 2017 год с ценами
    турагенства в паттайе экскурсии
    цены на экскурсии в паттайе вопрос к знатокам эльмируна
    экскурсии бабочки в паттайе

  87. как похудеть за неделю на 7 кг http://диетоника.товар-топ.рф

  88. [url=http://www.copic-sketch.ru]copic sketch[/url]

  89. I shared your post on Google. I just stumbled upon your website. Take a look at my web site as well and let me know what you think. I will bookmark this. Thumbs up!

  90. You deserve a hug right now. I am impressed.

  91. Certainly a lot of details to take into consideration. You are more fun than bubble wrap.

  92. There are certainly a lot of info to take into consideration. I really like your page. Will you write more about this? I know old school Website professionals would really love your website. I am impressed, I need to say.

  93. Avito777Nats

    [b]Пополение баланса Авито (Avito) за 50%[/b] | [b]Телеграмм @a1garant[/b]

    [b]Здравствуйте, дорогие друзья![/b]

    Будем рады предоставить Всем вам услуги по пополнению баланса на действующие активные аккаунты Avito (а также, совершенно новые). Если Вам необходимы конкретные балансы – пишите, будем решать. Потратить можно на турбо продажи, любые платные услуги Авито (Avito).

    [b]Аккаунты не Брут. Живут долго.[/b]

    Процент пополнения в нашу сторону и стоимость готовых аккаунтов: [b]50% от баланса на аккаунте.[/b]
    Если требуется залив на ваш аккаунт, в этом случае требуются логин и пароль Вашего акка для доступа к форме оплаты, пополнения баланса.
    Для постоянных заказчиков гибкая система бонусов и скидок!
    Гарантия:

    [b]И, конечно же ничто не укрепляет доверие, как – Постоплата!!![/b] Вперед денег не просим… [b]А также, гасим Штрафы ГИБДД за 65% …[/b]

    Оплата:
    ЯндексДеньги, Webmoney (профессиональные счета)
    Рады сотрудничеству!

    Залив Авито [b]канал Телеграмм @t.me/avito50 [/b]
    ________

    авито скидки +на платное размещение
    авито спб бесплатные
    авито бесплатные объявления работа
    авито спб бесплатные объявления авто +с пробегом
    авито орловская область вещи пакетом

  94. Avia777raig

    [b]Авиабилеты по РУ за 60 процентов от цены кассы.[/b] по МИРУ – 50%| [b]Телеграмм @AviaRussia[/b] только этот, другие не используем.

    Надежно. Выгодно. Без слётов. И БЕЗ каких-либо проблем.

    Оплата:
    ЯндексДеньги, Webmoney (профессиональные счета)
    Рады сотрудничеству!
    ________

    компания дешевых билетов +на самолеты
    самые дешевые авиабилеты онлайн
    недорогие цены +на авиабилеты
    купить авиабилеты дешево сайт победа
    купить авиабилеты s7 официальный сайт дешевые билеты

  95. You have a good head on your shoulders. I discovered your site by chance My neighbor would like to be a teacher in this field. I could not refrain from commenting. I will just say magnificent!

  96. [url=http://cyril-leytsihovich.ml/]allister mlm, крах сетевого маркетинга[/url]

  97. Where can I buy over the counter in new york http://www.brandssolution.co.uk/uploads/160_120/pharmacy/pentastar.html cheapest with prescription.

  98. You are obviously very knowledgeable. good insight.

  99. [url=http://cyril-leytsihovich.ml/]продукция млм компаний, кийосаки о сетевом бизнесе[/url]

  100. Guess I will just book mark this blogs. I bet you make babies smile. Thank you for sharing your info. This is an excellent, an eye-opener for sure! Hit me up!

  101. You have a lot of knowledge on this subject. Such a deep answer!

  102. DorogiKRDK

    [url=http://rrr.regiongsm.ru/33]
    [img]http://rrr.regiongsm.ru/32 [/img]
    [/url]
    Благоустройство и асфальтрование в Краснодаре и г.Тимашёвск. Решение любого вопроса по асфальтированию в Краснодарском крае. Точно в срок

    Подробнее… Благоустройство-Краснодар.РФ … 7 861 241 2345
    ___________________________
    благоустройство 2014
    благоустройство города к празднованию
    благоустройство территории сельсовета
    благоустройство нью-йорка
    благоустройство на 2016 год

  103. I will bookmark this. Great tips and very easy to understand.

  104. This blog was… how do I say it? Relevant!!
    Finally I’ve found something that helped me.

    Cheers!

  105. If you wish for to increase your experience just keep visiting
    this site and be updated with the latest news update posted here.

  106. Wow that was odd. I just wrote an extremely long comment but after I clicked submit
    my comment didn’t show up. Grrrr… well I’m not writing all that over again. Anyhow, just
    wanted to say fantastic blog!

  107. Heya i am for the first time here. I came across this board and I in finding It really helpful & it helped me out a lot. I am hoping to give one thing back and help others like you helped me.

  108. You really make it seem so easy with your presentation but I find this matter to
    be really something which I think I would never
    understand. It seems too complicated and very broad for me.

    I’m looking forward for your next post, I’ll try
    to get the hang of it!

  109. You ought to be a part of a contest for one of the highest quality websites on the net.
    I most certainly will recommend this web site!

  110. Buy CBD Candy CBD Gummies [url=https://gummiescbd.us/]CBD Gummies[/url] amazon cbd gummies
    CBD Gummies for Sale cbd gummies CBD Gummies for sale CBD Cannabis Gummies

  111. Hoitz continues his prattle about the latest findings of their criminal investigation.

  112. Good Morning, google lead me here, keep up great work.

  113. bästa pris göteborg, http://sverige-apotek.life/protium.html , till salu receptfritt.

  114. Jason Sudeikis’s character Kurt is a hard working man who has a very nice boss, whose tragic incident leaves the company in the hands of his bullying, cocaine-addicted son, played by Colin Farrell.

  115. icke receptbelagda recept, http://sverige-apotek.life/bitensil.html , köp tabletter.

  116. Awesome, this is what I was searching for in yahoo

  117. dosage of cbd oil for chronic pain cbd oil side effects [url=https://www.instapaper.com/p/6064051]cbd oil for cancer treatment[/url] cbd oil side effects stomach

    cbd oil side effects in cats cbd oil from colorado for cancer patients recipes for using cbd oil for pain control benefits of cbd oil for skin conditions

  118. Hello, glad that i found on this in yahoo. Thanks!

  119. Good Morning, bing lead me here, keep up great work.

  120. cbd oil for pain cbd oil for pain [url=https://cbdoil4u.org/cbd-oil-for-pain/]cbd hemp oil drops for pain for sale[/url] CBD Oil for Pain
    cbd oil for pain relief cbd oil for pain management cbd hemp oil drops for pain for sale CBD Oil for Pain – CBD Pure

  121. Hey, yahoo lead me here, keep up good work.

  122. generika rezeptfrei schweiz http://liratravels.com/data/apotheke/betamethasone.html pille gunstig online kaufen.

  123. rezeptfrei auf rechnung http://www.tb4e.com/old-site/images/news/523/apotheke/prograf.html generika kaufen rezeptfrei bestellen.

  124. Se vende sin receta en chile http://79.170.40.175/highfive.co.uk/guides/farmacia/proneurin.html sin receta en farmacias Chile.

  125. Because of consequently substantially for telling your guests relating to Rita’s at the You should Contact Museum. The track record “Carousel Cherry” Ice is a Best standing that the site visitors and little ones arrived up with! Be guaranteed in direction of Such as Rita’s Ice upon Fb towards comply with us! Thank by yourself!

  126. Donde conseguir en cali http://www.midkentmetals.co.uk/wp-content/farmacia/aldactone.html comprar sin receta en farmacias Madrid.

  127. acquista generico online http://eloquentflowers.co.uk/img/slides/farmacia/lodine.html acquisto on line pagamento alla consegna.

  128. Great, yahoo took me stright here. thanks btw for post. Cheers!

  129. Ha, here from google, this is what i was looking for.

  130. Great, bing took me stright here. thanks btw for post. Cheers!

  131. Good Day, glad that i stumble on this in yahoo. Thanks!

  132. Precio con receta en España http://www.dotpeak.com/assets/farmacia/metfonorm.html compra de pastillas.

  133. beställa lagligt online, http://natalie.pierotti.org.uk/wp-content/uploads/apotek/azopt.html , generiska alternativ till säkert.

  134. Hi there I am so delighted I found your web site,
    I really found you by error, while I was browsing on Yahoo for something else, Nonetheless I am here now
    and would just like to say many thanks for a incredible post and a all round exciting blog (I also love the theme/design), I don’t have time to
    read it all at the minute but I have book-marked it and
    also included your RSS feeds, so when I have time I will
    be back to read much more, Please do keep up the awesome work.

  135. Pretty! This was an incredibly wonderful post.
    Thanks for providing these details.

  136. Me like, will read more. Thanks!

  137. This helps. Thanks!

  138. Me enjoying, will read more. Cheers!

  139. This is good. Thanks!

  140. I like the valuable information you provide in your articles.

    I will bookmark your blog and check again here frequently.
    I am quite sure I’ll learn a lot of new stuff right here!

    Good luck for the next!

  141. Hiya! I know this is kinda off topic nevertheless I’d figured I’d ask.
    Would you be interested in exchanging links or
    maybe guest writing a blog article or vice-versa?
    My site goes over a lot of the same subjects as yours and I believe we could greatly benefit from each other.
    If you are interested feel free to send me an email.
    I look forward to hearing from you! Great blog by the way!

  142. Hello, here from yahoo, me enjoyng this, I come back soon.

  143. You really sparked my couriousity. If your articles are always this helpful, I will be back. Thank you for writing this great article.

  144. great job on this article! Do you have any video of that?

  145. It’s the best time to make a few plans for the long run and it’s time to be happy.
    I’ve read this post and if I may I desire to recommend you few fascinating things
    or advice. Maybe you can write subsequent articles referring to
    this article. I wish to learn more issues approximately it!

  146. Got sucked into your website for the last few hours. Spot on with this. This might be a weird thing to to say however… I really love your articles. I found your write up on my Facebook feed.

  147. Hi there, I would like to subscribe for this blog to obtain hottest updates, thus where can i do it please
    help.

  148. [url=http://x-o-x-o.club]url[/url]
    hello, check this

  149. I blog quite often and I truly appreciate your information. The article has really peaked my
    interest. I’m going to bookmark your website and keep
    checking for new details about once a week.

    I subscribed to your RSS feed too.

  150. I have read so many articles or reviews about the blogger lovers except this post is actually a nice piece
    of writing, keep it up.

  151. Hello, i believe that i noticed you visited my site so i
    came to go back the favor?.I’m trying to to find things to enhance my
    web site!I assume its good enough to use a few of your ideas!!

  152. Hey there would you mind sharing which blog platform you’re working with?

    I’m planning to start my own blog soon but I’m having a tough time choosing between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal.
    The reason I ask is because your design and style seems different
    then most blogs and I’m looking for something completely
    unique. P.S My apologies for being off-topic but I had to ask!

  153. You are so interesting! I do not suppose I
    have read through anything like that before. So nice to find another person with some unique thoughts on this topic.
    Seriously.. thank you for starting this up. This site is
    one thing that is needed on the internet, someone with some originality!

  154. Please let me know if you’re looking for a article author for your blog.
    You have some really great articles and I feel I would be
    a good asset. If you ever want to take some of the load off,
    I’d really like to write some articles for your blog in exchange for a link back to mine.
    Please shoot me an e-mail if interested. Kudos!

  155. Morning, here from bing, me enjoyng this, i will come back soon.

  156. I seriously love your site.. Excellent colors & theme.
    Did you make this web site yourself? Please
    reply back as I’m hoping to create my own site
    and would like to know where you got this from or exactly
    what the theme is called. Appreciate it!

  157. Hi there, I enjoy reading all of your article. I like to write a little comment to
    support you.

  158. These are genuinely impressive ideas in about blogging.
    You have touched some fastidious points here. Any way
    keep up wrinting.

  159. Superb blog! Do you have any tips for aspiring writers? I’m planning to
    start my own site soon but I’m a little lost on everything.
    Would you advise starting with a free platform
    like WordPress or go for a paid option? There are
    so many options out there that I’m completely overwhelmed ..
    Any ideas? Kudos!

  160. Hello to every body, it’s my first go to see of this weblog; this blog
    consists of awesome and genuinely fine material designed
    for readers.

  161. This helps. Thanks!

  162. Me like, will read more. Thanks!

  163. Hey there just wanted to give you a quick heads up.

    The words in your content seem to be running
    off the screen in Chrome. I’m not sure if this is
    a formatting issue or something to do with internet browser compatibility but I figured I’d post to let
    you know. The design and style look great though! Hope you get the issue solved soon. Many thanks

  164. My family members all the time say that I am killing my time here at web, except I know I am
    getting familiarity all the time by reading such nice articles or reviews.

  165. I know this if off topic but I’m looking into starting
    my own weblog and was wondering what all is required to get setup?

    I’m assuming having a blog like yours would cost a pretty penny?
    I’m not very web smart so I’m not 100% sure. Any tips or advice would be greatly appreciated.

    Kudos

  166. Hey, happy that i stumble on this in google. Thanks!

  167. Ha, here from google, this is what i was looking for.

  168. Great beat ! I would like to apprentice whilst you amend your web site, how can i subscribe for a blog website? The account aided me a applicable deal. I have been a little bit acquainted of this your broadcast provided vibrant transparent concept

  169. Intresting, will come back here later too.

  170. I conceive you have mentioned some very interesting details , appreciate it for the post.

  171. Thanks for this web. I definitely agree with what you are saying.

  1. Pingback: visite website

  2. Pingback: book publishing

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Translate »
error: Content is protected !!